אמזון: לקנות באינטרנט בלי כרטיס אשראי

ענקית המכירות המקוונות מפעילה מעכשיו שירות שיאפשר ללקוחות לבצע תשלום במזומן בעבור רכישותיהם אונליין, וזאת באמצעות הפקדת מזומנים בחנויות שמשתתפות ביוזמה

יוצאים לשופינג. אילוסטרציה: julos/BigStock

אמזון (Amazon) הודיעה אתמול (ב') על השקת Amazon Cash, שירות חדש המאפשר לצרכנים להוסיף מזומנים למאזן Amazon.com שלהם, על ידי הצגת ברקוד לחנויות (אמיתיות ולא וירטואליות) המשתתפות ביוזמה.

חנויות אלו יעבירו את המזומן באופן מיידי לחשבון אמזון המקוון של הלקוחות. השירות יתמוך בהוספת כל סכום בין 15 ל-500 דולרים פר-עסקה אחת, כך הבהירה החברה.

נראה כי השירות נועד לפנות לאנשים שאין להם כרטיס חיוב או כרטיס אשראי אבל בכל זאת מעוניינים לערוך רכישות מקוונות כשיש בידם מספיק מזומנים לשם כך.

כל לקוח מקבל ברקוד אחד, אשר זמין בדף החשבון שלו ב-Amazon.com וביכולתו לשמור עליו בטלפון לשימוש עתידי. אין עמלה על השימוש ב-Amazon Cash, והוא יהיה זמין ברבבות חנויות בכל הערים הגדולות בארצות הברית, כך על-פי החברה.

שיתוף פעולה עם יותר מ-10,000 חנויות

אמזון פירטה כי יצרה שיתוף פעולה עם יותר מ-10,000 חנויות ברחבי ארצות הברית, ביניהן CVS Pharmacy ,Speedway ,Sheetz ,Kum&Go ,D&W Fresh Market ,Family Fare Supermarkets וחנויות המרכול של VG.

החברה מתכננת להוסיף עוד קמעונאיות רבות בקרוב. טרם נמסר אם השירות יצא אל מעבר לגבולות ארצות הברית ומתי.

My Cash Card של PayPal – דומה אבל שונה

למעשה, השירות Amazon Cash דומה מאוד ל-My Cash Card של PayPal, אשר עובד עם קמעונאיות רבות כולל CVS ,Family Dollar ,Rite Aid ו-7-Eleven. לקוחות יכולים לרכוש כרטיס במזומן בקופות החנויות ולהוסיף את הכספים שלהם לחשבון ה-PayPal באמצעות PIN המודפס על הכרטיס שלהם.

היתרון של השירות של אמזון הוא שהכספים זמינים בחשבון הלקוח של אמזון ברגע שהוא מסיים את ענייניו בקופה שבחנות. גם היעדר העמלות הוא יתרון מובהק שמבחין את הרכישה מכזו המתבצעת באמצעות כרטיסי אשראי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים