HOT השיקה את NEXT TV – מותג דיגיטלי לצעירים

מדובר בפלטפורמה אינטרנטית, עם שירות דיגיטלי מלא, הפונה לקהלים צעירים, שאינם לקוחות הטלוויזיה הרב-ערוצית

רואים טלוויזיה כמו שצריך. NEXT TV. צילום: יח"צ

HOT השיקה היום (ב') במסיבת עיתונאים שערכה, מותג חדש – NEXT TV, שיהיה זמין ללקוחות החל מתחילת אפריל.

מדובר בפלטפורמה אינטרנטית, עם שירות דיגיטלי מלא, הפונה לקהלים צעירים, שאינם לקוחות הטלוויזיה הרב-ערוצית.

הפלטפורמה כוללת את הפקות המקור של HOT לצד תוכן מובחר מהעולם, החל ממחיר של 49 שקלים לחודש בלבד. השירות מאפשר לצפות בסמארטפונים, בטאבלטים ובקרוב גם ממחשבים, והוא מציע ספרייה ישראלית עם מיטב הפקות המקור של HOT, וספריית תכנים מחו"ל, שתכלול את מיטב הסדרות והסרטים.

ממחקרים שערכה HOT, עולה כי הטלוויזיה הרב-ערוצית היא עדיין הפתרון המועדף בשוק הטלוויזיה בקרב 79% מהצופים, אבל עם זאת, 19% מהצופים אינם מחוברים לטלוויזיה הרב-ערוצית.

מחקרים נוספים מראים, כי צופים אלו הינם צעירים יותר וללא ילדים, והדרישה שלהם לתוכן מתמקדת בעיקר בהפקות מקור ישראליות ובסדרות מחו"ל. הם רגילים לצפות ב-VOD ואוהבים צפייה מרתונית, הם צופים פחות בערוצים לינאריים, הם לרוב צופים מהמכשירים הניידים האישיים והם רגישים מאוד למחיר.

תמיכת שירות מלאה באמצעות צ'אט

החברה תציע שתי חבילות: NEXT IL – חבילת תוכן ישראלי, שתציע את ספריית הפקות המקור המובילות של HOT, ו-NEXT GLOBAL – שתציע את מגוון התוכן מבית HBO ואת מגוון סדרות האיכות מספריית אקטסרה VOD של החברה.

סדרות הרכש יעלו בצמוד לעלייתן ב-HOT. עלות כל חבילה בנפרד  49 שקלים, ושתי החבילות יחד יוצעו ב-69 שקלים לחודש. ללקוחות NEXT נבנתה פלטפורמה דיגיטלית מלאה, שכוללת חיבור וניתוק מהשירות, וכן תמיכת שירות מלאה באמצעות צ'אט.

במקביל, הודיעה החברה על השקת HOT PLAY – אפליקציית תוכן ללקוחות HOT, שתרחיב את אפשרויות הצפייה ותאפשר ללקוחות HOT לצפות במגוון הגדול של תוכני ה-VOD גם בטאבלטים ובסמארטפונים. השירות יינתן ללא עלות נוספת ללקוחות ה-VOD, ובשלב ראשון יתאפשר בצפייה על גבי רשת HOT בלבד החל ממאי, ובהמשך גם מחוץ לבית.

טל גרנות גולדשטיין, מנכ"לית HOT. צילום: רמי זרגנר

טל גרנות גולדשטיין, מנכ"לית HOT. צילום: רמי זרגנר

NEXT TV ו-HOT PLAY פותחו על ידי אגף פיתוח המוצרים ב-HOT בחטיבת הטכנולוגיות, בשיתוף החברות אריקסון (Ericsson), Nagra Kudelski, ו-וHarmonic. פיתוח שתי האפליקציות בוצע בשיתוף עם applicaster הישראלית, שהטמיעה את פתרונותיה האפליקטיביים בעשרות חברות בעולם.

נדב חנין, סמנכ"ל השיווק של HOT, אמר כי "אנו עוקבים באדיקות אחר השינויים במגמות צריכת התוכן של הקהל הצעיר בשנים האחרונות, ובראשן התחזקות הצפייה מהמכשירים האישיים, והמעבר מצפייה ליניארית לצפיית on-demand ובינג'".

לדבריו, "בשנה האחרונה השוק הזה צמח משמעותית, ולכן החלטנו לבנות הצעת תוכן מדויקת, בפלטפורמה המתאימה לקהל זה באמצעות NEXT TV. מגמה נוספת שאנחנו ערים אליה היא התגברות הצפייה הפיראטית ותפיסת הלגיטימיות שלה. תמחרנו את NEXT TV במחיר נוח לכל כיס, דבר המוריד את התמריץ לצפות בתוכן פיראטי שאינו חוקי".

לדברי טל גרנות גולדשטיין, מנכ"לית HOT, "אנחנו משיקים היום את הדור הבא של הצפייה הבין-מסכית לצופים צעירים שלא מחוברים לטלוויזיה רב-ערוצית, ונמשיך לחדש בשנת 2017".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים