קוואלקום הכריזה על מערכת על שבב חדשה לשוק הנמוך

מטרת המערכת להביא קישוריות סלולרית דור רביעי גם למדינות מתפתחות ● מדובר בעיקר במדינות בהן השימוש העיקרי הוא במכשירי דור שלישי ומטה, ואפילו כאלה שאינם מוגדרים כטלפונים חכמים

שנה מוצלחת והתמודדות מול אתגרים

קוואלקום (Qualcomm) הכריזה על מערכת על שבב חדשה לשוק הנמוך שמטרתה להביא קישוריות סלולרית דור רביעי גם למדינות מתפתחות. מדובר בעיקר במדינות בהן השימוש העיקרי הוא במכשירי דור שלישי ומטה, ואפילו כאלה שאינם מוגדרים כטלפונים חכמים.

בגלל הייעוד של המערכת על שבב החדשה, בחברה החליטו להשמיט משמה את המותג Snapdragon שישמש מעתה רק עבור שבבים שמייעדת החברה לשוק הבינוני והגבוה.

כדי להשיג את המטרה, Qualcomm 205 מיועדת לשמש מכשירים במחירים נמוכים במיוחד, כולל אף טלפונים פשוטים. "אנחנו מחויבים להמרת משתמשים ברשתות דור 2, 2.5 ו-3 לדור 4, ו-Qualcomm 205 מאפשרת לנו להביא קישוריות ושירותי דור רביעי להמונים עם מכשירים בנקודות מחיר שטרם נראו לפני כן", אמר קידר קונדאפ, סגן נשיא לניהול מוצרים בקוואלקום.

המערכת החדשה תאפשר הורדה של נתונים בקצב של עד 150 מגה-ביט/לשנייה והעלאה בקצב של עד 50 מגה-ביט/לשנייה, ומדובר בקטגוריה 4 של טכנולוגיית ה-LTE.

מבחינת קישוריות היא מציעה גם תמיכה ב-Wi-Fi בתקן עד 802.11n ובלוטות' 4.1. מעבר לכך הנתונים, כדי להגיע למחיר מאוד נמוך, פותחו בהתאם: שתי ליבות עיבוד במהירות 1.1 ג'יגה-הרץ, מצלמה אחורית וקדמית בגודל של 3 מגה-פיקסל לכל היותר, ותצוגה ברזולוציית VGA לכל היותר.

עם זאת יש תמיכה בהזרמת וידיאו וכן באפשרות לשלב שני סימים.

לפי החברה המערכת על שבב החדשה, עם פלטפורמה תומכת ומתואמת, תהיה זמינה כבר במכשירים שיגיעו ללקוחות במהלך הרבעון השני של 2017.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים