שבוע להכרזה: דלפו פרטים מלאים על ה-Galaxy S8 של סמסונג

המכשירים שמיועדים לרוב השווקים בעולם, כולל בישראל, יגיעו עם המעבד החדש של החברה, Exynos 8895, סורק רשתית עין מקדימה, יכולת עמידות לאבק ולצלילה, וזה רק על קצה המזלג

במה ה-S8 יהיה שונה מקודמיו, ה-S7 וה-S7 Edge? מקור: אתר החברה

קצת יותר משבוע נותר עד ההכרזה הרשמית על צמד מכשירי ה-Galaxy S8, טלפוני הדגל החדשים של סמסונג (Samsung) בסוף החודש, אבל הסחורה כבר מוצגת לראווה בכל רחבי האינטרנט, כשהשאלה היחידה שנותרה ללא מענה מוחלט – היא באלו צבעים יושק המכשיר מעבר לאפור ושחור.

כך או כך, מדובר בשני המכשירים הראשונים שיגיעו לשוק עם מעבד ה-Snapdragon 835 החדש של קוואלקום (Qualcomm), בגרסה האמריקנית שלהם, לאחר שסמסונג רכשה מיצרנית השבבים את כל מלאי הייצור הראשוני שלהם.

חזק לפחות כמו ה-Snapdragom 835

המכשירים שמיועדים לרוב השווקים בעולם, כולל בישראל, יגיעו עם המעבד החדש של סמסונג, Exynos 8895, עם השבב הגרפי החזק Mali-G71 MP20, שבבדיקות ראשוניות הוכיח את עצמו כחזק לפחות כמו ה-Snapdragom 835.

ההבדלים היחידים בין שני המכשירים, ה-Galaxy S8 וה-Galaxy S8 pluse הם גודל המסך – 5.8 אינץ' ו-6.2 אינץ' בהתאמה, ונפח העבודה של הסוללה – 3,000mAh ו-3,500mAh בהתאמה. כל שאר הפרטים אמורים להיות זהים לחלוטין, כולל המעבדים כאמור.

מסך ה-Super AMOLED של המכשירים יהיה רגיש לעוצמת הלחיצה, קמור וברזולוציה של 2,560×1,440 פיקסלים. זיכרון העבודה יהיה בבסיס 4 ג'יגה-בייט לצד 64 ג'יגה-בייט זיכרון אחסון מובנה, עם יכולת הרחבה באמצעות כרטיס זיכרון. אך ייתכנו גרסאות עם יותר זיכרון.

עמידות לאבק ולצלילה

המצלמה האחורית תהיה בעלת חיישן 12 מגה-פיקסל בגודל של 12 מגה-פיקסל עם מפתח צמצם של f/1.7 ועם מבזק לד, ואילו הקדמית תהיה בגודל של 8 מגה-פיקסל עם אותו מפתח. מכיוון שהמכשירים יגיעו ללא כפתורים פיזיים מקדימה, ובכלל שסמסונג לא הצליחה לשלב בדגם הנוכחי חיישן טביעות אצבע מתחת למסך, מאחור יהיה כפתור שיכיל את החיישן המסוים הזה.

מעבר לכך המכשיר יגיע עם סורק רשתית עין מקדימה, מה שאמור לייתר בסופו של דבר את השימוש בחיישן טביעות האצבע, חיישן פעימות לב וגם עם ברומטר.

כמו כן הוא מציע עמידות בתקן IP68, עם יכולת עמידות לאבק ולצלילה לעומק של עד מטר וחצי למשך חצי שעה לכל היותר, תמיכה בסים כפול, ב-NFC, בלוטות' 4.2, 4G VoLTE ו-WiFi בתקן עד 802.11ac.

המכשיר יגיע עם אנדרואיד 7 נוגט מהקופסה, ועם ממשק חדש ומשופר של סמסונג מעל.

ההכרזה הרשמית תתרחש ב-29 במרץ בניו-יורק.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים