במרכז כנס Interconnect 2017 של יבמ: הענן המתוחכם

הכנס, שנערך בימים אלה בלאס וגאס, עוסק בהתפתחות הבאה בעולם מחשוב הענן: השילוב שלו עם הבינה המלאכותית

עולם הפלטפורמה כשירות עובר יותר ויותר לענן. אילוסטרציה: BigStock

יותר מ-24 אלף משתתפים הגיעו לכנס הענק השנתי של יבמ, Interconnect 2017, שנפתח היום (ב') במלון מנדלי ביי שבלאס וגאס. בין היתר, נמצאים כאן שותפים, לקוחות ומפתחים, כמו גם בכירים מחברות פורצ'ן 500 (Fortune 500). הכנס עוסק במה שיבמ (IBM) ורבים אחרים רואים כעתיד הענן: השילוב שלו עם הבינה המלאכותית. על פי החברה, זה מה שיהפוך אותו לענן המתוחכם.

מסקר שערכה באחרונה פרוסט אנד סאליבן (Frost & Sullivan) עולה ש-80% ממקבלי ההחלטות בתחומי ה-IT בארצות הברית הצהירו שהעסק שלהם ירחיב השנה את השימוש שלו בשירותי ענן מנוהלים.

במהלך הכנס תישא מנכ"לית יבמ, ג'יני רומטי, דברים, יחד עם מובילי תעשייה, שיספרו על המסע שלהם להפוך לארגונים חכמים וכיצד משתלבים יחדיו נתונים, תבונה וענן לכדי כוח מניע, שמאפשר את העצמת הערך העסקי. בין הדוברים בכנס, פרט לרומטי, יהיו מארק בניוף, נשיא ומנכ"ל Salesforce, מנכ"ל AT&T, מנכ"ל טוויטר (Twitter) ובכירים רבים מיבמ.

יבמ תציג בכנס שיתופי פעולה וסיפורי לקוח, התפתחויות טכנולוגיות ופרויקטים גדולים שהחברה עובדת עליהם, כדי לאפשר למפתחי הדור הבא לממש את יכולות הענן המתוחכם. בנוסף, יקיים הענק הכחול בכנס סדנאות, הדגמות והתנסויות במוצריו לכל מגזרי התעשייה והשירותים.

הכותבת הינה שליחת אנשים ומחשבים לכנס.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים