צו קריאה באירלנד – לא מה שחשבתם

הצבא האירי משיק גרסה מקוונת של Call of Duty - יישום שמאפשר למשתמשיו לברר איך ייראו ויתנהגו בתור חיילים ● במשחק נכנס המשתמש לדמות של חייל אמיתי שנתקל במציאות של הימצאות בקו האש

חיילי צעצוע. אילוסטרציה: Jay.B/BigStock

לא עוד משחק בחיילי בדיל או פלסטיק. מי שרוצה להיות לוחם אמיתי, ממש כמו בצה"ל או בצבא אירלנד, זוכה כעת להזדמנות לחוות את התפקיד.

Call of Duty היא סדרת משחקי וידיאו בקטגוריית משחקי פעולה מגוף ראשון, שעלילתה מתבססת על קו זמן חלופי. כעת בחר הצבא האירי, שהשיק את המשחק, להפוך לצבא הראשון בעולם שייצר משחק וידיאו אינטראקטיבי כחלק מקמפיין הגיוס שלו.

באירלנד אין חובת גיוס – וכדי להבין עד כמה הפיכה לחיילים היא מצב נדיר, כדאי לדעת כי כוח האדם של הצבא האירי מונה כ-8,500 איש בשירות פעיל וכ-4,000 אנשי מילואים – כך שמי שמתעניין בנושא, יכול בהחלט למצוא אטרקציה בכניסה לתפקיד באמצעים וירטואליים.

להיות מפקד – להחליט החלטות משנות מציאות

אבל המשחק לא מיועד רק למתגייסים איריים אלא זמין גם לאחרים, כך שאם תהיתם תמיד איך יהיו ביצועיכם בתור חיילים, עכשיו תוכלו לברר זאת הודות למשחק הווידיאו האינטראקטיבי, שבו על המשתמש להיכנס לנעלי המפקד שמוביל למשימה מסוכנת ומסובכת מחלקה, אשר מנהלת מתקפה כוללת על הקרקע, בים ובאוויר.

התרחיש, שבו לכל החלטה יש תוצאה, מציע הזדמנות חסרת תקדים בעבור המשתתפים להעריך את המיומנות, הנחישות והאומץ הנדרשים לאנשי כוחות הביטחון, וזאת עוד לפני שהם מגיעים אפילו לטירונות.

כדי להתנסות במשחק הווידיאו האינטראקטיבי הצבאי לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים