Playable Ads מאפשר להתנסות באפליקציות בלי להוריד אותן

מתעניינים באפליקציה ספציפית או מחפשים יישום לצורך מסוים? עד היום נהגנו לקרוא בכוכבים - זאת אומרת בדירוג המשתמשים - או לבחון את הביקורות, לבחור, להוריד, להתקין ורק אז לדעת האם יש ביישום את מה שחיפשנו ● לא עוד

בודקים לפני שמורידים. אילוסטרציה: Scanrail/BigStock

מיקרוסופט (Microsoft) השיקה גרסת תצוגה מקדימה של Playable Ads, אשר תאפשר למשתמשים לנסות כותרים של Windows 10 וזאת מבלי להוריד דבר ולהעמיס על הניידים או המחשבים.

לחיצה על הפרומו תזרים את האפליקציה המלאה במשך שלוש דקות, ותאפשר למשתמשים לקבל תחושה של דרך הפעולה של התוכנה, וזאת מבלי כל צורך להפסיק את העיסוק הקודם, לחפש, להוריד ולהתקין את היישום. אם המשתמש יגלה שהוא מוצא עניין אמיתי ביישום – הוא יצטרך רק ללחוץ על הקישור אל ה-Windows Store ומשם לנהוג כבעבר.

לשפוט כותר רק על בסיס הגרפיקה של מודעה

כביקורת, אפשר לומר על הרעיון שאם ביישומי משחקים עסקינן, אזי הבחירה של מיקרוסופט במגבלת זמן כה צפופה דווקא עלולה להיות לרועץ לרעיון הנבון הזה, מכיוון שזו לא תאפשר לרבים מהמשתמשים לסיים אפילו את הרמה הראשונה של רוב המשחקים. אותו העיקרון תקף גם לגבי יישומים מורכבים במיוחד.

עם זאת, מיקרוסופט מהמרת כי ה-Playable Ads שלה יספקו עדיין שירות טוב יותר ללקוחות מאשר מודעות רגילות, שמביאות אותם לשפוט כותר רק על בסיס הגרפיקה של מודעה זעירה פשוטה.

כדאי לדעת כי מפתחי היישומים לא צריכים לעשות כל מאמץ בכדי ליישם את הפיתוח הזה – הם פשוט צריכים לאפשר לחצן "נסו עכשיו", ואת כל השאר כבר תעשה מיקרוסופט. מצד שני, בעבור מפתחים התקווה שמביא איתו הכיוון החדש היא אפשרות לגרום למשתמשים לבחון אפליקציות שבעבר הם נהגו פשוט לדלג עליהן הלאה מבלי לכיר את טיבן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים