להפוך את האנדרואיד המשעמם שלכם לכזה שמשקף אתכם

כלי חדש של גוגל מאפשר לכם לבצע התאמה אישית לסביבת העבודה על ידי מבחן שיזהה את הטעם שלכם ומי אתם באופן כללי, וכך יהפוך את המכשיר למיני-מי שלכם ● ומה טוב יותר מזה?

נחשפו אפליקציות אנדרואיד שאספו מידע רגישAAB בלבד לחנות של גוגל. צילום: יח"צ

כלי חדש של גוגל (Google), או יותר נכון מיני אתר אינטרנט, מאפשר לאנשים להגדיר לעצמם את סביבת העבודה שלהם אם הם מצוידים במכשיר שמבוסס על מערכת ההפעלה אנדרואיד (Android).

האתר, שמכונה myAndroid#, מאפשר למי שמעוניין בכך להעניק למכשיר שלו מגע אישי והוא לוקח את המשתמש צעד אחר צעד כדי שיוכל לבחור רקע ייחודי לו, אייקונים שמשקפים את נקודת המבט העיצובית שלו, וגם משגרים שיכולים לשנות במידה משמעותית את ההתנהגות של מערכת ההפעלה מבחינת השימוש היומיומי.

האתר רוצה, כאמור, שכל משתמש יבצע התאמה אישית לסביבת העבודה, וכדי שנדע מה מתאים לנו באופי אישי, הוא שואל מספר שאלות כדי לתהות על הטעם שלנו, מבחן שמכונה Taste Test, ושכדי להפעיל אותו צריך ללחות על הכפתור Find Your Match.

בסופו של דבר, לאחר שהאתר "מזהה" את הטעם שלנו, הוא מספק סדרת המלצות לכל היבט עיצובי של מערכת ההפעלה, ובעצם מפנה לסדרה של אפליקציות ב-Google Play שמומלץ לנו להוריד לפי החברה, כדי להעניק לטלפון ו/או לטאבלטים מבוססי מערכת ההפעלה של החברה גוון אישי.

מי שרוצה יכול גם לדלג על המבחן ולעבור בין העמודים השונים שמוצעים במסגרת הדף הראשי, וזאת בגלילה מטה. ניתן למצוא קישורים לפי נושאים, החל מרקעים משגרים (Launchers) ועד ווידג'טים שיכולים לעניין.

בנוסף, שולחת גוגל לרחובות ארצות הברית ניידות שנושאות את השם myAndroid# שיאפשרו לאנשים לבחור באופן "פיזי" יותר את העיצוב שלהם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים