פרטנר השיקה שירות להגנה על בני המשפחה

השירות מאפשר לאתר את המכשיר או ההתקן של בן המשפחה, ילד או הורה מבוגר, ולקבל התראות מבוססות מיקום כשהוא יצא מהמתחם הבטוח שהוגדר מראש

השעון למבוגרים של פרטנר גארד. מקור: יח"צ

בימים הקרובים תשיק פרטנר את שירות פרטנר גארד, שמאפשר לאתר בכל רגע את בני המשפחה ואף לפקח ולחסום אתרים או אפליקציות על פי בחירה. הדבר מבוצע באמצעות ממשק אחד, שאותו ניתן לנהל מהמכשיר הנייד או מהמחשב הביתי.

השירות מאפשר לאתר את המכשיר או ההתקן של בן המשפחה, ילד או הורה מבוגר, ולקבל התראות מבוססות מיקום כשהם יצאו מהמתחם הבטוח שהוגדר מראש. יכולת השליטה מרחוק מאפשרת גם ביצוע פעולות על מכשירי הסמארטפון המשויכים, כגון חסימה מרחוק, הפעלת צלצול (גם כשהמכשיר במצב שקט או רטט) ואף מחיקה מרחוק של כל התכנים, במקרה של גניבה.

יצוין כי השירות נתמך על ידי טלפונים ניידים והתקנים ייעודיים המחוברים אליו באמצעות כרטיס SIM שנכלל בהם.

כרגע מציעה פרטנר שעון חכם למבוגרים, שעון חכם לילדים, קולר לכלב ומחזיק מפתחות. מלבד הקישוריות שלהם לרשת הסלולרית, הם נתמכים ביכולות GPS ובאפשרות לצפות בכל זמן נתון במיקומם.

ניתן להתקין רישיון פרטנר גארד על גבי הרשת הביתית, מחשבים אישיים וטלפונים חכמים עם מערכת ההפעלה אנדרואיד (Android). בעתיד ניתן יהיה להתקין אותו גם על מכשירי iOS. אפליקציית ניהול השירות, שמאפשרת לאתר ולנהל את ההתקנים המחוברים, ניתנת להתקנה על כל סוגי המכשירים החכמים – אנדרואיד ו-iOS.

לדברי החברה, ההתקנים החכמים יקבלו תעדוף על גבי רשת IoT Pro הייעודית שהשיקה בשבוע שעבר, עבור שימושי אינטרנט של הדברים.

איציק בנבנישתי, מנכ"ל פרטנר, אמר כי השירות "מחבר בין כל יכולות ההגנה, בקרת התכנים והאיתור שזמינות כיום בשירותים שונים שנמכרים או ניתנים בנפרד, ומאפשר ניהול והתאמה של כל מכשיר שמקושר לשירות באמצעות אפליקציה אחת. בנוסף, הרחבנו את החיבור המשפחתי גם אל מי שלא מחזיק בסמארטפון, באמצעות שעונים חכמים והתקני איתור, כך שהמשפחה כולה יכולה להיות תחת מעטפת הגנה ובקרה אחת, בזמינות מלאה ויכולת ליצור קשר בכל רגע נתון".

העלות של פרטנר גארד היא 14.90 שקלים לחודש עבור שלושה רישיונות שכוללים את הגנת הסייבר ויכולות האיתור, ו-19.90 שקלים לחבילה שכוללת גם בקרה על תכנים. בנוסף, כל התקן שכולל כרטיס SIM יעלה 9.90 שקלים לחודש.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים