מוטורולה מנסה לכבוש מחדש את השוק: השיקה שני דגמים של Moto

ה-Moto G5 וה-Moto G5 Plus פונים לשוק הביניים התחתון, ונחשבים למכשירים שנותנים תמורה טובה למחיר ● הם לא יימכרו בשלב זה בישראל

ה-Moto G5 Plus של מוטורולה. צילום: אתר החברה

מכשירי הסלולר של מוטורולה (Motorola), שבבעלות לנובו (Lenovo), אמנם כבר לא נמכרים אצל מפעילות הסלולר הישראליות, אבל החברה מנסה לכבוש את דרכה מחדש בשוק הסלולר העולמי. מוטרוולה השיקה אמש (א') בתערוכת הסלולר העולמית בברצלונה שני מכשירים חדשים, תוך שהיא משמרת את המותג הוותיק שלה – Moto.

המכשירים, Moto G5 ו-Moto G5 Plus, פונים לשוק הביניים התחתון. הם מעוצבים בגוף מתכתי, עם חזית זכוכית, ומתחת למסך ממוקם חיישן טביעות האצבע.

ה-G5, הקטן מבין השניים, נושא מסך של 5 אינץ' ברזולוציה של 1080p, מצלמת 13 מגה-פיקסל אחורית ומצלמת 5 מגה-פיקסל קדמית. המעבד שלו הוא Snapdragon 430 של קוואלקום (Qualcomm) בעל שמונה ליבות, והוא מציע זיכרון אחסון של 16 או 32 ג'יגה-בייט וסוללה בת 2,800 מילי-אמפר לשעה.

אחיו הבכור, ה-G5 Plus, גדול ממנו אך במעט ונושא מסך של 5.2 אינץ'. המצלמה האחורית שלו היא ברזולוציה נמוכה יותר, של 12 מגה-פיקסל, אך מאפשרת צילום וידיאו ברזולוציה של 4K. גם המעבד שלו חזק יותר – Snapdragon 625, שאף הוא בעל שמונה ליבות, זיכרון העבודה שלו עומד על 2 או 4 ג'יגה-בייט וזיכרון האחסון – 32 או 64 ג'יגה-בייט.

מוטורולה מתמחרת את המכשירים בגבול הנמוך של מכשירי הביניים: 199 דולר ל-G5 ו-229 דולר ל-G5 Plus.

מדובר במכשירים שנחשבים לכאלה המעניקים יחס תמורה-מחיר טוב. למרות זאת, על פי לנובו, הם "לא יימכרו בישראל בשלב זה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים