Wix רוכשת את DeviantArt תמורת 36 מיליון דולר

הרכישה במזומן - שכוללת 100% ממניות החברה והתחייבויות של כשלושה מיליון דולר - מייצרת עבור Wix שילוב עם קהילת אומנים קריאטיבית וגלובלית

Wix

Wix הישראלית הודיעה היום (ה') שרכשה את DeviantArt, אחת מקהילות האונליין הגדולות בעולם המוקדשת לאומנים, אוהבי אמנות ומעצבים.

במסגרת העסקה רכשה Wix 100% ממניות DeviantArt בתמורה ל-36 מיליון דולר (כ-150 מיליון שקלים) במזומן, הכוללים התחייבויות של כשלושה מיליון דולר.

קהילה יצירתית של עשרות מיליוני אמנים

לפי הסיכומים, DeviantArt תשמור על המותג החזק שלה ותמשיך לטפח את הקהילה. Wix תספק למשתמשי DeviantArt גישה נוחה לכלים עצמתיים, שעוצבו במיוחד בכדי לעזור לאמנים בצמיחה ליצור ולהציג את הקריאטיביות שלהם אונליין ולבנות את המותג שלהם.

במקביל, לאנשי הקריאטיב ולמעצבים של Wix, תהיה גישה לקהילה המשגשגת של DeviantArt, המונה עשרות מיליונים של אמנים מכל התחומים והסוגים.

על פי ההודעה שפרסמה Wix לתקשורת, אתר DeviantArt מציג באופן עקבי מספר מבקרים מהגדולים בעולם ו"גדל באופן אורגני כבר למעלה מעשור, למעשה, ללא כל השקעה בשיווק או פרסום". נכון להיום, הקהילה של DeviantArt מתגאה בלמעלה מ-325 מיליון יצירות ייחודיות של אומנות מקורית, ולמעלה מ-40 מיליון משתמשים רשומים.

"חולקות את אותו חזון קריאטיבי"

Wix ו-DeviantArt חולקות, לטענתן, את אותו החזון – "לספק למעצבים ואמנים מכל הסוגים פלטפורמה באמצעותה יוכלו ליצור, לנהל ולהציג את עבודתם אונליין, להגדיל את הקהל שלהם ולבנות מותג גלובלי משלהם". Wix תספק ל-DeviantArt מומחיות טכנולוגית ושיווקית, ותאפשר למשתמשים שלה להגיע לקהל רחב יותר ולהגדיל את האינטראקציה עמו, הן אונליין והן במובייל.

"במהלך כל 16 שנות ההיסטוריה שלה, DeviantArt בנתה קהילת אונליין מרשימה, לויאלית, מעורבת מאוד, המייצרת באופן קבוע אמנות מרהיבה ועיצובים", אמר אבישי אברהמי, מנכ"ל ושותף מייסד של Wix. "הקהילה של DeviantArt מוכשרת, איתנה ורעבה למומחיות מוצר נוספת. אנחנו מבינים את ההתלהבות שלהם, חולקים את החזון הקריאטיבי שלהם ושמחים להציע את הכוח של הפלטפורמה של Wix למיליוני האומנים שלהם".

עובדי DeviantArt יהפכו לחלק מ-Wix

"ייסדנו את DeviantArt על מנת להגשים את הרוח והחזון הטמון בכל אחד ואחד מהמשתמשים, באמצעות יצירת פלטפורמה המוקדשת לשיתוף החזון והכישרון של קהילת האומנים עם העולם", אמר אנג'לו סוטירה, מנכ"ל ושותף מייסד של DeviantArt. "המאמץ המשותף עם Wix יוצר הזדמנויות נוספות לחדשנות שלא נראו כמותן באינטרנט ויצירת ערך משמעותי לחברי הקהילה שלנו. אנחנו מצפים בכיליון עיניים להיות חלק מהצוות של Wix, ואנו מוחמאים מהכבוד והאהבה שהם הראו לקהילה שלנו".

כחלק מהרכישה יצטרף סוטירה לצוות ההנהלה של Wix, ואילו DeviantArt תמשיך לטפח את הקהילה מהמטה שלה בלוס אנג'לס שכל עובדיו יצטרפו לשורות Wix.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים