מוטורולה תשיק השנה מודולים חדשים בסדרת ה-Moto Mods

המודולים הייחודיים של החברה מתחברים אל המכשירים באופן חיצוני, בעזרת מגנטים זעירים, והחיבור והניתוק שלהם אינו דורש את כיבוי המכשיר

מוטורולה. צילום: BigStock

מוטורולה (Motorola), החברה הבת של לנובו (Lenovo), אמורה להשיק במהלך 2017 תריסר מודולים בסדרת ה-Moto Mods שלה שלפי החברה אמורים להתאים גם למכשירים עתידיים, שלוש שנים קדימה, בסדרת ה-Moto של מוטורולה. האישור לכך התקבל בראיון שנתן שאראי שאמס, מנכ"ל חטיבת הטלפונים החכמים של לנובו במזרח התיכון.

המודולים של מוטורולה הופיעו לראשונה לאחר שהחברה השיקה את משפחת מכשירי ה-Moto Z. בניגוד למודולים שהציעה LG עם ה-G5, ושכזכור החליטה לזנוח לקראת ה-G6, המודולים של מוטורולה מתחברים אל המכשירים באופן חיצוני, והחיבור והניתוק שלהם אינו דורש את כיבוי המכשיר. הם מתחברים באמצעות מגנטים זעירים, והמכשיר מזהה מיד חיבור שכזה.

כך, לדוגמה, אפילו מודולים שרק אמורים להוסיף קצת צבע ועיצוב שונה יכולים לגרום, עם החיבור שלהם אל גב מכשירי ה-Moto Z, לשינוי ערכת הנושא של המכשיר, כך שתתאים למודול. אבל מעבר לכך, הגיעו לשוק מודולים שמאפשרים תוספת סוללה, הוספת זום אופטי למצלמה הראשית של המכשיר, הוספת מקרן עם הקרנת תמונה בגודל מרבי של 70 אינץ', וכן תוספת רמקולים של JBL.

ההודאה של שאמס עולה בקנה אחד עם דיווחים קודמים בנושא, ואם מנתחים את דבריו אפשר להבין שהעיצוב הכללי של מכשירי ה-Moto כנראה לא עומד להשתנות בשנים הקרובות. כמו כן אין פרטים על המודולים שאמורים להגיע, ובאיזה קצב יגיעו התריסר לשוק.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים