מיקרוסופט מודה כי Windows 7 אינה מתאימה יותר לשימוש עסקי

הענקית אמנם פרסמה שמועד סיום מחזור החיים של מערכת ההפעלה יהיה ב-2020, אך לפי הסניף הגרמני של החברה - Windows 7 כלל וכלל אינה בנויה להתמודד עם סיכוני האבטחה הנוכחיים

האם מיקרוסופט תעמוד במילתה ולא תספק יותר עדכוני אבטחה ל-Windows 7? צילום: BigStock

מיקרוסופט (Microsoft) אמנם פרסמה שמועד סיום מחזור החיים של Windows 7 יהיה ב-2020, כך שלפנינו עוד שלוש שנות חיים ויותר רשמיות של מערכת ההפעלה המיושנת, ושהיא תספק עבורה עדכוני אבטחה. אבל מי שמשתמש במערכת הזו כמערכת הראשית במחשבי החברה שלו מסתכן לכל דבר ועניין.

לפי פרסום של מיקרוסופט גרמניה, Windows 7 כלל וכלל אינה בנויה להתמודד עם סיכוני האבטחה הנוכחיים, המודרניים, ולו רק בגלל שהתמיכה הבסיסית הסתיימה לפני שנתיים, כך שאין יותר עדכוני תוכנה אלא רק עדכוני הטלאה קטנים.

לפי פסוט באתר הרשמי של החברה, בגרמנית, מאז הפסקת התמיכה הבסיסית הוצאות התפעול של Windows 7 צמחו באופן משמעותי ביותר וכן התארכו זמני ההדממה בגין תקיפות של רושעות כאלה או אחרות, ומעבר לכך, התקני חומרה חדשים אינם מצוידים במנהלי התקנים שמאפשרים להם להתחבר בכלל ל-Windows 7.

כל הדברים הללו מציבים אתגר יחסית גדול עבור מחלקות IT שבחברה שלהן החליטו לא לשדרג למערכת הפעלה מודרנית יותר, והמצב רק יחמיר עם הפסקת התמיכה המוחלטת ב-2020 – אז נציגי מיקרוסופט רשמיים כבר יסרבו בעצם להגיש עזרה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים