Wix משיקה את קמפיין הסופרבול שלה בכיכובם של גל גדות וג'ייסון סטיית'האם

זוהי הפעם השלישית ברציפות שהחברה מפרסמת באירוע הנצפה ביותר בטלוויזיה האמריקנית, והפעם הראשונה שקמפיין סופרבול מושק באמצעות YouTube Live ו-Facebook Live

חוגגת בסופרבול. גל גדות. צילום: Wix

Wix.com המציעה פלטפורמה לפיתוח נוכחות אינטרנטית מקצועית, השיקה אתמול (ד') את קמפיין הסופרבול שלה לשנת 2017. הפרסומת, בת 30 השניות, תשודר ב-5 בפברואר, במהלך הרבע הרביעי של משחק הגמר של ליגת הפוטבול האמריקנית, ה-NFL.

זוהי הפעם השלישית ברציפות ש-Wix מפרסמת בסופרבול, האירוע הטלוויזיוני הנצפה ביותר בטלוויזיה האמריקנית, והפעם הראשונה שקמפיין סופרבול מושק באמצעות YouTube Live ו-Facebook Live.

הקמפיין יציג סדרה של סרטונים קצרים בכיכובם של גל גדות וג'ייסון סטיית'האם הכוללים את הפרסומת בת 30 השניות שתשודר בסופרבול.

סרטונים נוספים ישוחררו בשבועות הקרובים, עם הזדמנויות רבות לשיתוף פעולה מצד המשתמשים, תחרויות, ופעילות מיוחדות ליום המשחק.

הקמפיין הרב-ערוצי, שמנוהל כולו מישראל, בוים באמצעות לואיס לטרייר, הידוע בזכות העבודה שלו עם הסרטים, "המשלח" (1+2), "האשליה", "הענק הירוק", "התנגשות הטיטאנים" ו"ללא מחסום". Wix גייסה בפעם הנוספת את צוות הקריאייטיב מסן פרנסיסקו, ג'ף האגינס ואנדראה ג'נטוס.

"אנחנו מתרגשים מאוד מכך שאנחנו מספרים את הסיפור שלנו בעצמנו ומהעובדה שזאת הפעם הראשונה בתעשייה שקמפיין סופרבול מושק Live" אמר עומר שי, סמנכ"ל השיווק של Wix.

"מעריצים ברחבי העולם בוודאי יזהו את הפנים המוכרות, אבל הגיבורים האמיתיים הם הלקוחות שלנו. הסופרבול היא פלטפורמה מדהימה להציג את הכישורים שלנו, אבל הקמפיין הזה הוא הרבה מעבר לפרסומת עצמה. מדובר בנרטיב מתמשך על החברה ועל הלקוחות שלנו, והמסר הוא תמיד לאפשר למשתמשים שלנו, גם בעולם שלעיתים משובש – להיות הגיבורים האמיתיים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים