נתב חדש יגן על המכשירים הביתיים מסכנות תקיפה דרך האינטרנט

טרנד מיקרו הטמיעה את חבילת ההגנה הביתית שלה בראוטר הביתי האלחוטי של אסוס, ויחד יגנו החברות על משתמשים ביתיים מסכנות השימוש באינטרנט של הדברים

תמיר סגל ז"ל, המנהל הראשון של פעילות טרנד מיקרו בישראל. צילום: יח"צ

טרנד מיקרו (Trend Micro), העוסקת באספקת פתרונות סייבר ואבטחת מידע, חברה לאסוס (ASUS) על מנת לספק הגנה למשתמשים הביתיים מול מתקפות אינטרנט של הדברים.

חבילת ההגנה הביתית של החברה, Trend Micro Smart Home Network Solution , הוטמעה בראוטר הביתי האלחוטי של אסוס, על מנת לספק הגנה מלאה למשתמשים בבתים.

אבטחה של התקנים המקושרים דרך האינטרנט של הדברים הפכה לאלמנט קריטי , ככל שיותר התקנים ביתיים הופכים מקושרים לאינטרנט. פתרון האבטחה לרשתות הביתיות של טרנד מיקרו תוכנן להגן ולמנוע השתלטות מרחוק על ההתקנים הללו.

תופעת ההשתלטות מרחוק על התקני אינטרנט של הדברים מסכנת את המשתמשים הבייתיים ומאפשרת למשתלט לגנוב פרטי מידע על המשתמש החל מהמחשב האישי , סמרטפון, טאבלטים, קונסולות משחקי וידיאו וטלוויזיות – ובעתיד רוב מכשירי החשמל. פרטי המידע נמכרים ברשת האינטרנט לכל המרבה במחיר ומשמשים לגניבת זיהוי המשתמש הביתי התמים.

ליהנות מחיים דיגיטלים בטוחים

"הרשתות הביתיות הופכות למורכבות יותר ומסוכנות יותר מאי פעם עם הגידול במספר ההתקנים המחוברים אליהן", אמר ד"ר טרנס ליו, סגן נשיא לקבוצת טכנולוגיית הגנה על רשתות בטרנד מיקרו. "ההגנה והניראות של התקנים ביתיים המחוברים לאינטרנט הפכה קריטית".

גרטנר (Gartner) חזתה ב-2015 שעד שנת 2017 יהיו יותר מארבעה מיליארד התקני אינטרנט של הדברים בסביבה של המשתמשים הביתיים, ועד 25 מיליארד התקנים עד שנת 2020.

הגנה על אינטרנט של הדברים היא יותר מבאזז – היא אתגר עבור החברות שמגנות על משתמשים ביתיים. על פי המידע שניתחה מחלקת מחקר האיומים של טרנד מיקרו, ראוטר יחיד יכול לזהות יותר מ-12 אלף אירועי התקפה מרחבי העולם על בסיס חודשי. בנוסף, 90% מ-10 אירועי ההתקפה הגדולים ביותר תוקפים התקנים ביתיים.

החברה גילתה ועצרה לאחרונה שתי משפחות של נוזקות ייעודיות לאינטרנט של הדברים – Mirai ו-Hajime – אשר  נשתלו בהתקני אינטרנט של הדברים ונועדו לעודד מתקפות על רשתות ביתיות. הפתרון להגנה ביתית של החברה עוזר ללקוחות לעצור מתקפות שמקורן בפשע מקוון או כאלו שגורמים לעומס יתר ברשת הביתית.

לדברי טנלונג דנג, סגן נשיא של יחידת ההתקנים האלחוטיים באסוס. "טרנד מיקרו ואסוס עובדות יחדיו כדי להרחיב בהתמדה את פתרון ההגנה המשותף שלהן כך שיוכל להתמודד בהצלחה עם האיומים החדשים ויאפשר ללקוחותינו ליהנות מחיים דיגיטלים בטוחים". הוא הוסיף.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים