דיווחים: אפל תשיק שלושה מכשירי iPad בנוסף לכמות זהה של iPhone

ככל הנראה, אחד המכשירים יהיה ממשיך דרכו של ה-iPad Pro, שהשיקה החברה בשנה שעברה ● הדגם השני יהיה מבוסס על גרסת ה-Air והשלישי יגיע בגודל חדש לגמרי - של 10-10.5 אינץ'

מחירים לא מספיק אטרקטיביים. iPad. צילום: BigStock

אפל (Apple) אמורה להשיק ב-2017 שלושה מכשירי iPhone; שניים שממשיכים את דרכו של iPhone 7, ואחד שאמור לחגוג את השנה העשירית של המכשיר, ה-iPhone 8 – שאמור להציע עיצוב חדש שמותאם יותר לשוק.

ובכן, לפי ההערכות, מעבר למכשירי הטלפון אמורה החברה גם להשיק שלושה מכשירי iPad חדשים כולל מכשיר בגודל חדש.

למרות שאין עדיין פרטים מלאים על מכשירי ה-iPad החדשים, כולל תשובה לשאלה האם החברה מתכוונת להשיק אותם יחדיו או בנפרד, ככל הנראה אחד מהם יהיה ממשיך דרכו של ה-iPad Pro שהשיקה החברה בשנה שעברה. גם הדור השני של המכשיר המסוים הזה יהיה עם מסך 12.9 אינץ' ויכוון לקצה הגבוה של השוק.

לקצה הנמוך יותר של השוק – נמוך במושגים של אפל – היא תשגר דור חדש של iPad עם מסך בגודל של 9.7 אינץ' שיהיה מבוסס כל הנראה על גרסת ה-Air שהיא האחרונה שבעצם נשארה עבור מודל בסוג כזה. את המעבדים עבור המודל הזה אמורה לייצר סמסונג (Samsung).

הדגם השלישי, החדש, אמור להיות עם מסך בגודל שנע בין 10-10.5 אינץ', ולמרות שמדובר בהימור מסוים מצידה של אפל, יש בתי השקעות שחושבים שהוא יעזור להגדיל חזרה, במעט לפחות, את המכירות הכוללות של מכשירי ה-iPad שנפלו ב-20% ב-2016.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים