אסוס הכריזה על ZenFone AR – המכשיר הראשון שלה שתומך בפרויקט טנגו

למעשה, זה המכשיר השני באופן כללי שתומך בטכנולוגיה הזו ● בנוסף, יתמוך הטלפון בפלטפורמת המציאות הווירטואלית של גוגל, DayDream

דברו אליו במציאות רבודה. ZenFone AR של אסוס. צילום: יח"צ

כפי שהיה צפוי, לאור הדיווחים בשבועות האחרונים, אסוס (Asus) הכריזה ב-CES על ZenFone AR, המכשיר הראשון שלה שתומך בפרויקט טנגו (Project Tango), פרויקט המציאות הרבודה של גוגל (Google).

למעשה זה המכשיר השני באופן כללי שתומך בטכנולוגיה הזו, אחרי שלנובו (Lenovo) השיקה את ה-Phab 2 Pro שלה. בנוסף, הטלפון הזה תומך גם בפלטפורמת המציאות הווירטואלית של גוגל, DayDream.

אסוס גם הודיעה שהיא משתפת פעולה עם גוגל כדי לפתח עוד אפליקציות לשימוש בטנגו, כשנכון להיום קיימות כ-30 אפליקציות בלבד, כולל תערוכת הדינוזאורים הווירטואלית שהשיקה המוזיאון האמריקני להיסטוריית הטבע.

כל טלפון צריך משקפיים

בכל מה שנוגע ל-Daydream, כמו כל המכשירים שתומכים בפלטפורמה, רוכשי ZenFone AR יוכלו להשתמש בממשקי המציאות הוירטואלית של גוגל, Daydream View. פשוט מניחים את הטלפון בתוך המשקפיים ומתחילים לראות תכנים.

הטלפון מבוסס על המעבד Snapdragon 821 של קוואלקום (Qualcomm) שהוא החזק ביותר שלה שקיים בשוק, לפחות עד שיושק ה-Snapdragon 835. מערכת ההפעלה היא אנדרואיד 7.0, ומסך ה-Super AMOLED הוא בגודל של 5.7 אינץ' והרזולוציה של 2,560×1,440 פיקסלים. המכשיר מגיע עם 6/8 ג'יגה-ביט זיכרון RAM, וזיכרון האחסון יכול להגיע, בהתאם לדגם, עד 256 ג'יגה-בייט.

התמיכה בטנגו היא באמצעות מצלמה עיקרית עם חיישן בגודל 23 מגה-פיקסלים, מצלמת מעקב אחר תנועה וכן מצלמה עם חיישן עומק – כולן מסודרות זו ליד זו מאחור.

עדיין אין מועד להשקת המכשיר בפועל, וכן לא מחירים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים