אינטל תרכוש 15% בעלות מחברת שירות המפות Here

באמצעות מהלך זה, מחזקת הענקית את ההצהרה שלה מלפני מספר חודשים, לפיה היא מתכוונת להשקיע מאמצים רבים בתחום המכוניות האוטונומיות

אינטל ו-Here

אינטל (Intel) הודיעה שהיא רוכשת 15% בעלות מחברת שירות המפות Here. החברה הייתה בעבר שייכת לנוקיה (Nokia) ונמכרה במשותף ליצרניות הרכב אאודי (Audi), דיימלר (Daimler) ו-BMW.

מעבר למכירה עצמה הכריזו החברות גם על שיתוף פעולה שמטרתו לפתח ארכיטקטורה שתאפשר עדכונים בזמן אמת של מפות באיכות גרפית גבוהה עבור מכוניות אוטונומיות בחלקן או לחלוטין. כמו כן יבדקו החברות הזדמנויות בתחום האינטרנט של הדברים.

עם סיום תהליך מכירת המניות, ישתלב נציג של אינטל לחבר המנהלים של Here. סכום העסקה לא נמסר.

בכך אינטל מחזקת את ההצהרה שלה מלפני מספר חודשים, לפיה היא מתכוונת להשקיע מאמצים רבים בתחום המכוניות האוטונומיות, והיא מקווה שהארכיטקטורה תאפשר למכוניות העצמאיות לנהוג באופן מדויק ואמין יותר בזכות השימוש במפות באיכות גבוהה, שמתעדכנות ברציפות ובזמן אמת ומוסיפות מיד לתמונה כל שינוי שמתרחש.

בריאן קרזניץ', מנכ"ל אינטל. צילום: בן פלד

בריאן קרזניץ', מנכ"ל אינטל. צילום: בן פלד

"מכוניות הופכות באופן מהיר לכמה מהמכשירים הכי תבונתיים ומקושרים בעולם. אנחנו כבר מצפים לתחילת העבודה עם Here והשותפות שלה מתחום הרכב כדי לספק בסיס לטכנולוגיה חשובה עבור מכוניות המקושרות והחכמות של העתיד", אמר מנכ"ל אינטל, בריאן קרזניץ'.

מבחינת Here ובעליה, היתרון שאינטל יכולה להציע זו האפשרות של שיבוץ המערכת שלה בתוך מעבדים מיוחדים שתכין אינטל לתחום, ולאו דווקא עבור החברות שמחזיקות ב-Here.

"ייצוג בזמן אמת באיכות גבוהה של העולם הפיזי הינו קריטי עבור נהיגה אוטונומית, וכדי להשיג זאת יש צורך בפלטפורמות מחשוב לרכב חזקות יותר ועם יכולות רבות יותר ובמידה משמעותית", אמר אדזארד אוברביק, מנכ"ל Here.

לדבריו, "כספקית סיליקון מובילה, אינטל יכולה לעזור להאיץ את השאיפות של Here בתחום בזכות תמיכה ביצירה של פלטפורמת מיקום דיגיטלית אוניברסלית ומעודכנת תמיד".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים