דיווח: חוסר יציבות בזמן העבודה של ה-Macbook Pro החדשים

אפל טוענת שלאחר טעינה מלאה ניתן לעבוד עם המחשבים החדשים במשך 10 שעות, בעוד שמבחנים שערך המגזין הנחשב Computer Report העלו תוצאות אחרות

אחד ממחשבי ה-Macbook Pro החדשים של אפל. צילום: אתר החברה

בעיות הסוללה של סדרת מחשבי ה-MacBook Pro החדשים של אפל (Apple) ממשיכות לרדוף את החברה. בסוף השבוע הדבר בא לידי ביטוי בסקירה של המחשבים החדשים שבוצעה בידי המגזין הנחשב Computer Report, שהשורה התחתונה שלה הייתה שהמגזין לא יכול להמליץ עליהם. הסיבה העיקרית לכך היא חוסר יציבות של זמן העבודה שמסוגלת הסוללה לספק.

"תוצאות זמן העבודה של הסוללות של ה-MacBook Pro מאוד חסרות יציבות ממבחן אחד למשנהו", נכתב במגזין. הוא ציין זמני עבודה שנעים בין 4.5 ל-19.5 שעות, לאחר טעינה מלאה, בעוד אפל עצמה ציינה זמן עבודה של כ-10 שעות.

בעקבות כך קיבל ה-MacBook Pro עם מסך ה-15 אינץ' מעורכי המגזין ציון של 56 נקודות ואילו מחשבי ה-13 אינץ' קיבלו 40 עבור הגרסה הרגילה ו-47 עבור הגרסה עם פס הכלים החדש, ה-Touch Bar. זו הפעם הראשונה אי פעם שבה מחשבי ה-MacBook Pro לא מקבלים מה- Computer Report את הציון "מומלץ".

בעקבות חשיפת התוצאות הללו צייץ פיל שילר, סגן נשיא בכיר באפל, בחשבון הטוויטר (Twitter) שלו כי "אפל עובדת בצמוד ל-Computer Report כדי להבין את מבחני הסוללה שלהם. התוצאות אינן תואמות למבחני המעבדה הנרחבים ולנתונים מהשטח". המגזין לא הגיב לציוץ הזה.

עד עתה קשה לומר, גם בעקבות תופעת הסוללות, שקבלת הפנים למחשבים החדשים מוצלחת ומתאימה למה שקיוו לו באפל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים