מצייצים אימוג'ים וזוכים ב… תוצאות חיפוש

מה עוד תעשה ענקית הטכנולוגיה כדי לייעל בעבורנו את האפשרות שנרכוש דרכה משהו מהר ובקלות? מעכשיו אם תצייצו אימוג'י-רווח-כרוכית-Google תקבלו תוצאות הקשורות בסמל ששמתם

צייצו ותקבלו. צילום: טוויטר

לגוגל (Google) יש טריק חדש שבו היא משעשעת את משתמשי טוויטר (Twitter) – היא מביאה כעת ציוצים מצוירים, זאת אומרת, כאלו שמופיע בהם אמוג'י בלוויית הכיתוב Google@ בלבד.

כל שצריכים הצייצנים בטוויטר לעשות הוא לכתוב הודעה שבה יופיע אמוג'י לבחירה, כולל ציון שמה של הענקית שלפניו סימן הכרוכית, ואז חשבון הטוויטר של החברה יגיב ב-GIF מלהיב וקישור נוח לתוצאות חיפוש באזורכם. אם למשל תצייצו אימוג'י פיצה, תקבלו קישורים למספר פיצריות מקומיות קרובות.

גוגל תחפש בשבילכם. צילום: טוויטר

גוגל תחפש בשבילכם. צילום: טוויטר

ומה יקרה אם נצייץ אימוג'י של קקי או של מנוף?

לדברי Mashable, גוגל טוענת שיש אינטראקציות מובנות בעבור למעלה מ-200 אמוג'ים שונים, בנושאים של החל ממזון ועד לפעילויות מקומיות.

התכונה החדשה נראית כחלק מהמאמצים של ענקית החיפוש לקדם תוצאות מקומיות, כפי שמשתמע מההאשטאג KnowNearby# הקשור לציוצים אלו. כמו כן, נראה שהחברה קצת משתעשעת עם אסוציאציות מסוימות שמעלים חלק מהאימוג'ים, למשל אימוג'י האפרסק המפורסם שהחברה מתייחסת אליו כאל Bootylicious.

דן סייפרט מ-The Verge, שערך ניסיונות בתכונה החדשה, דיווח שיש תגובות חמודות נוספות, למשל לאימוג'י הקקי ולאמוג'י החצילים, שאותם תצטרכו לברר לבדכם ורצוי שתעשו זאת במהירות לפני שההישג של התחקיר העיתונאי המרשים ייחשף במעמד הענקת פרס פוליצר לסייפרט.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים