קייסי בליקר, סיסקו: "השיתופיות מביאה עימה יותר תפוקה לארגון"

לדברי בליקר, מנהל הפיתוח העסקי של Spark בחברה, "ארגונים נדרשים לשיתופיות, כי לזו יש פוטנציאל לשינוי האופן בו העובדים עובדים, את אופני התקשורת שלהם - תוך הגדלת התפוקה שלהם"

קייסי בליקר, מנהל הפיתוח העסקי של Spark בסיסקו. צילום: ניב קנטור

"שיתופיות בין העובדים מניבה כמה תועלות, והראשונה שבהן היא יצירת יותר תפוקה בארגון", כך אמר קייסי בליקר, מנהל הפיתוח העסקי של Spark, סיסקו (Cisco).

בליקר דיבר במסגרת של CHATBOT SUMMIT. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך אתמול (ג') במלון דייוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב, בהשתתפות יותר מ-1,000 איש.

לדברי בליקר, "כחלק מהמסע של ארגונים בהפיכתם לדיגיטליים, עליהם לאמץ במהירות את הטכנולוגיות החדשות הקיימות בשוק, בין השאר כאלו אשר עשויות להשפיע על תפוקות הארגון. בין השאר הארגונים נדרשים לשיתופיות, כי לזו יש פוטנציאל לשינוי האופן בו העובדים עובדים, את אופני התקשורת שלהם – תוך הגדלת התפוקה שלהם".

להפוך שיחת טלפון לשיחת וידיאו

בליקר תיאר את Spark, שלדבריו "זו פלטפורמה מבוססת מחשוב ענן, אשר מספקת לעובדים את היכולת לבנות חדרים וירטואליים". לדבריו הפלטפורמה נמצאת בשימוש של כרבע מיליארד עובדים ברחבי העולם, ברוב המכריע של 1,000 ארגוני פורצ'ן (Fortune).

בחדרים אלה, אמר, "אפשר לשלב וידיאו, צ'ט, קבצים ותמונות, לערוך שיחת ועידה בווידיאו, לשתף את התוכן בזמן השיחה וכן לרשום מערכות ועידת וידיאו ישירות – מול הענן".

לדבריו, "כלל פעולות השיתוף נעשות באופן שקוף למשתמשים. המעבר מערוץ תקשורת אחד למשנהו נעשה באופן חלק, בקליק אחד ניתן להפוך שיחת טלפון לשיחת וידיאו".

הוא ציין כי "הפלטפורמה ניתנת להרחבה – מפתחים בארגונים יכולים לפתח פתרונות ואפליקציות על הפלטפורמה, ואף יכולים לשלב בוטים בתוך החדרים".

היבט נוסף, ציין בליקר, "הוא אבטחת המידע. בשל העובדה שאנו מספקים הצפנה מקצה לקצה, לאורך כל תעבורת התקשורת, אין כל דרך לפגוע במידע, לגנוב, או לשנות אותו. בדרך זו אנו מונעים מהעובדים לתקשר ולפעול בכל מיני ערוצי תקשורת בלתי מאובטחים".

הוא סיכם באומרו כי "אנו מציעים פלטפורמה שיתופית, על מנת לשפר את התקשורת בין צוותי עבודה ובכך להביא לייעול העבודה ולהגדלת התפוקה. אנו מספקים דרך קלה לשלוח הודעות, לשוחח, לשתף קבצים, ולפגוש פנים אל פנים – עם כל אחד, בכל מקום ובכל עת".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים