גוגל משדרגת את Popular Times

מתכננים יציאה? ענקית החיפוש תגלה לכם מעכשיו ובזמן אמת אם הבר האהוב עליכם עמוס בבליינים או שהוא לא בשיאו הלילה ● בזכות השירות החדש, מעכשיו אין צורך לנחש עוד לאן להגיע ומתי הכי שווה להיות שם

גוגל. צילום: BigStock

שדרוג הפיצ'ר Popular Times מבית גוגל (Google) – שהושק במקור ב-2015 ואיפשר למשתמשים לקבל מושג עד כמה עמוס מקום שבו הם אוהבים לבלות בדרך כלל בשעות השונות של היום – הוא למעשה הוספה של תכונה דומה, שתגלה למחפשים עד כמה צפוף ועמוס במקום מסוים – בר, מסעדה, בית קפה וכדומה – בזמן אמת.

לצורך אספקת האינפורמציה הזו מסתמכת החברה על נתוני היסטוריית מיקומים מצטברים ואנונימיים, בדיוק כמו שהיא עשתה בעבור Popular Times. המשתמשים גם יוכלו לעדכן את גוגל אם דיווחי העומס שלהם לא מדויקים.

חובב התחככות או מיזנתרופ

בפועל הוסיפה גוגל ל-Popular Times סעיף "Live" וגרף עם נתונים אודות המצב ביעד שהמשתמש מתעניין בו. הגרף אמור להראות בזמן אמת אם המקום עמוס או לא, כך שהמשתמש יוכל לבחור האם לצאת אליו ומתי בהתאם להעדפותיו – חובב התחככות עם ההמון או מיזנתרופ שאוהב מקומות מבודדים.

בנוסף, הפיצ'ר יאפשר לזהות מבצעי Happy Hour במקומות שבהם הזמנים הללו תלויים במידת העומס של מקום. יחד עם התכונה, גוגל גם תבהיר כמה זמן אנשים בדרך כלל נשארים במקום אחד, כך שאפשר יהיה לתכנן יציאות בהתאם.

כל המידע הזה זמין גם במפות (Maps) וגם בחיפוש הרגיל של הענקית, שבו כוללים כעת עוד שינויים אינפורמטיביים מעניינים – מעכשיו יופיעו בתוצאות שעות פעילות בחלוקה לפי מחלקות או שירותים מיוחדים. לדוגמה, יש מסעדות שמתפקדות שונה בשעות שונות, צהריים וערב כמסעדה ולילה כבר, והמידע הזה יהיה זמין בנגישות נוחה למחפשים.

בכדי לראות את האפשרויות החדשות צריך רק לגגל שם של מקום שבו מתכננים ביקור.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים