סוד כמוס: אפליקציית ההודעות האנונימיות Secret – חוזרת

"האמת רוצה לצאת לחופשי", טוען מייסד היישום, שמתכנן להחזיר אותו כעת לפעולה בגרסת הדור השני, בהשפעת תוצאות הבחירות והדחף של אנשים להיות יותר אותנטיים

היא חוזרת! Secret

יישומי הודעות אנונימיים מושכים אש וביקורת רבה, בארץ ובעולם. המקטגרים טוענים שהם מספקים כלי נשק בעבור משתמשיהם כדי לצלוב ולטווח אלו באלו. אבל לדיוויד בייטו , אחד ממייסדי Secret, יש דרך אחרת להסתכל על הדברים.

לאחר המומנטום הגדול שצברה בשנת 2014 אחרי שהושקה, Secret – אפליקציית ההודעות האנונימיות שבסופו של דבר התקפלה באפריל האחרון – חוזרת.

בזמנו ובדיעבד אמר בייטו כי האפליקציה חדלה מלייצג את "החזון שהיה לי כאשר פתחתי את החברה". אבל עכשיו, לאחר שהבחירות לנשיאות ארצות הברית הסתיימו, בייטו מאמין שיש שוב צורך ואפילו גדול יותר לאפליקציה שלו.

בשבת בערב פרסם המייסד הודעה בפייסבוק (Facebook) שבה כתב: "Secret הדור השני מגיעה. היא חשובה מדי מכדי לא להתקיים".

האני האותנטי ביותר

בשיחה עם אתר TechCrunch הסביר בייטו את המוטיבציה שלו להחיות את Secret וטען כי החסרונות הנוכחיים של מוצרי המדיה החברתית חייבים לזכות להתייחסות, ו"כרגע זו הדרך שאני מכיר לעשות זאת".

בייטו הוסיף והסביר כי "לאנשים אין מקום טוב להיות בו ה'אני האותנטי' ביותר שלהם, במיוחד כלפי אנשים שהם מכירים. יש יותר מדי פחד ויש מודעות עצמית מועטה מדי. אנחנו צריכים מודעות עצמית גדולה יותר, שתתחיל בעמק הסיליקון. אנחנו בתוך בועה. לעזאזל הבועה. האמת רוצה לצאת לחופשי. רק אז נוכל להתחיל להבין ורק אז נוכל להתרפא ולעבוד יחד".

נכון לעכשיו עוד לא ידוע מתי תושק הגרסה החדשה של Secret. בייטו – שכיום מתרכז בעיקר בשירות התוכן למיזמים שלו, Bold – טוען שאינו עסוק בגיוס כספים או בבניית היישום מחדש, אלא שהרעיון הוא להזמין צוות נפרד כדי ליצור את האפליקציה ולתרום את כל הכסף שיעשה דרכה לארגון צדקה שהוא מאמין בו, כמו למשל לאגודה לזכויות האזרח (ACLU) או לארגון הורות מתוכננת (Planned Parenthood).

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים