מטריקס תטמיע מערכת IT בוועדת הבחירות המרכזית לכנסת במיליוני שקלים

המערכת, לגיוס ומיון עובדים לקלפיות ולהכשרה וניהול ההכשרות של העובדים, תפעל בבחירות הבאות ● אורלי עדס, מנכ"לית ועדת הבחירות המרכזית לכנסת: "הפרויקט יוביל לייעול בניהול הליכי הבחירות במדינה"

מוטי גוטמן, מנכ"ל מטריקס

מטריקס תבצע עבור ועדת הבחירות המרכזית לכנסת פרויקט IT רחב היקף. הפרויקט החל בימים אלה והשלב הראשון שלו צפוי להסתיים ב-2017, כאשר המערכת צפויה לפעול בבחירות הבאות לכנסת.

היקפו הכספי של הפרויקט עומד על מיליוני שקלים. לאחר סיום הפרויקט מטריקס תתפעל ותתחזק את המערכת בהסכם למשך תריסר שנים.

במסגרת הפרויקט, מטריקס תפתח ותיישם מערכת לגיוס ולמיון בעלי תפקידים לוועדות הקלפי בבחירות לכנסת. המערכת מתבססת על פתרון תוכנה של Scytl, הפועלת בתחום גופים המנהלים בחירות ברחבי העולם. מטריקס מייצגת את החברה בישראל. המערכת החדשה שתוטמע תשרת מאות משתמשים פנימיים ועשרות אלפי משתמשים חיצוניים.

פתרון מקיף ואיכותי

עוד במסגרת הפרויקט, תשולב מערכת להכשרת בעלי התפקידים באמצעות פתרון ניהול למידה (LMS) של Scytl, המיועד לניהול ולהכשרת עובדי הקלפי במערכות בחירות. הפתרון מלווה את העובד החל משלב הגיוס ועד לתשלומי השכר. הפתרון כולל כלי הדרכה אינטראקטיביים וכן כלים למעקב אחר תהליך הגיוס וההדרכה. עוד יסופקו בפרויקט שירותים ופתרונות של ג'ון ברייס הדרכה, חטיבת ההדרכה של מטריקס.

אורלי עדס, מנכ"לית ועדת הבחירות המרכזית לכנסת, אמרה כי "רצינו פתרון מקיף ואיכותי, כזה שיעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר בפרויקט חשוב ואסטרטגי עבורנו. הפרויקט יוביל לייעול בניהול הליכי הבחירות במדינה ויסייע למימוש הדמוקרטיה הישראלית".

מוטי גוטמן, מנכ"ל מטריקס, הוסיף כי "נייעל ונשפר את עבודת עשרות אלפי העובדים ביום הבחירות, באמצעות שילוב כמה טכנולוגיות המיועדות לניהול בחירות. בפרויקט זה נשלב יכולות מכמה תחומים בחברה, על מנת לשפר ולייעל את העבודה המורכבת של חברי ועדת הבחירות. אלה מגייסים ומכשירים אלפי עובדים בפרק זמן קצר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים