ברודקום רוכשת את ברוקייד תמורת 5.9 מיליארד דולר

ברוקייד מספקת שירותי אחסון נתונים ורשת ● ברודקום צפויה למכור את פורטפוליו הקניין הרוחני של הנרכשת

ברודקום וברוקייד - הרוכשת והנרכשת

יצרנית השבבים ברודקום (Broadcom) רוכשת את ספקית שירותי אחסון הנתונים והרשת ברוקייד (Brocade Communications) תמורת 5.9 מיליארד דולר. הרכישה מתבצעת לפי ערך של 12.75 דולר למנייה – פרימיום של 47%. מתוך הסכום, 5.5 מיליון דולר יועברו במזומן והשאר – באגרות חוב.

עבור ברודקום מדובר בעסקה שאמורה להרחיב את השירותים שהיא מספקת ללקוחות ה-OEM שלה. זוהי רכישה משלימה לעולם העסקים של החברה, מכיוון שגם כך ברוקייד השתמשה במעבדים מהסוג שברודקום מספקת לצורך הנעת צד החומרה של הפתרונות שלה. ברוקייד תספק לרוכשת כניסה לתחום של שירותי אספקת רשת אלחוטית ורשת בתחום הקמפוסים. כמו כן, היא מציעה מגוון של פתרונות תוכנה בתחום הרשתות.

"זו רכישה אסטרטגית עבורנו והיא תשפר את מעמדנו בעולם פתרונות הקישוריות לאחסון ארגוני עבור לקוחות OEM", אמר הוק טאן, מנכ"ל ברודקום.

עם זאת, החברה הרוכשת מתכוונת למכור את פורטפוליו הקניין הרוחני של הנרכשת. "אנחנו בטוחים שנמצא בית נהדר לקניין הרוחני רב הערך של ברוקייד בתחום עסקי הרשתות, וזה ימקם את העסקים הללו בעמדה הטובה ביותר לקראת השלב הבא של הצמיחה", אמר טאן. ברוקייד אמורה לשתף פעולה עם ברודקום למציאת רוכש.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים