עסקה בעולם ה-VR: רייזר רוכשת את THX של ג'ורג' לוקאס

יצרנית החומרה רצתה את המותג של הנרכשת, שנוסדה על ידי הכוכב של מלחמת הכוכבים ● פרטי העסקה לא נמסרו

מעניין מה דארת' וויידר היה אומר על זה. ג'ורג' לוקאס. צילום: ריימונד טוויסט, מתוך ויקיפדיה

רייזר, יצרנית חומרה פופולרית שפועלת בעולם הגיימינג, רוכשת את THX, שפועלת בתחום הסאונד – כך הודיעו שתי החברות. סכום העסקה לא פורסם.

THX הוקמה על ידי ג'ורג' לוקאס, כוכב מלחמת הכוכבים, לפני כ-33 שנים, קצת אחרי יציאתו של אחד הסרטים המפורסמים בסדרה – שובו של הג'דיי. הוא הקים אותה כחלק מתאגיד Lucas Film, כדי לשפר את איכות הקול בבתי הקולנוע. מטרת העסקה הנוכחית היא לשפר את איכותו בעולמות המציאות המדומה והמציאות הרבודה. זאת, לאחר שהנרכשת כבר נכנסה לעולמות הסטרימינג, הרכב, הטלוויזיה והאלקטרוניקה הבידורית ככלל.

בהודעת הרכישה מסרה רייזר כי הנהלת החברה הנרכשת תישאר וכי היא לא צופה כל פיטורים. יתרה מזאת – על פי אחמד טיילר, מנכ"ל THX, החברה תגייס 10-15 עובדים נוספים. כמו כן, THX תישאר חברה עצמאית ותקבל את החלטותיה העסקיות בעצמה.

רייזר, שמייצרת בין היתר לפטופים, רואה פוטנציאל רב בסינרגיה בינה ובין הקהל הרב שלה למותג של THX. למעשה, היא מבקשת לרכוש לעצמה באמצעות המהלך לגיטימציה בקרב קהל הגיימרים, כאשר החבירה שלה למותג מוכר בעולם זה יכול למנוע ספקות שלהם ברצינות כוונותיה של החברה.

מין-ליאנג טאן, מנכ"ל הרוכשת, אמר כי "עולם האלקטרוניקה הבידורית הולך ומתפתח. אנחנו רואים צילום של וידיאו קליפים ב-360 מעלות, ומעבר של IP מעולם המשחקים לסרטים – ולהפך".

הוא אמר כי "רייזר רוצה למתג את עצמה כבית רב עוצמה לעולמות הבידור – מוזיקה, סרטים ומשחקים". טאן וטיילר ציינו בראיון ל-cnet כי שני המותגים עומדים להישאר. נראה כי לא צפויים מכשירים חדשים תחת שמותיהן של שתי החברות ביחד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים