מחפשים עבודה? הכתבה הבאה בשבילכם

מספר רב של חברות טכנולוגיה מגייסות בימים אלה עובדים למגוון תפקידים ● באילו חברות מדובר ומה הן דורשות?

שלוש ארבע ולעבודה. צילום אילוסטרציה: BigStock

שורה של חברות טכנולוגיות הודיעו בימים האחרונים כי הן מחפשות עובדים, בהן איטרניטי, בינת סמך, רובוגרופ ו-PicScout. בסך הכול מדובר בעשרות עובדים. ריכזנו עבורכם את המשרות המבוקשות. המודעות מנוסחות בלשון זכר, אולם מופנות לכלל המינים והמגדרים.

איטרניטי

חברת הפיתוח והאינטגרציה מחפשת מפתח Big Data למטה שלה. הדרישות: ניסיון בפיתוח Hadoop – חובה; רקע וניסיון בפיתוח תוכנה, BI או תפקידי DBA; ויתרון לכלים וסביבות נוספות ב-Big Data, כגון Spark ו-Scala.

מפתח Big Data עבור לקוח פיננסי מוביל. הדרישות: ניסיון בפיתוח ג'אווה (Java) – חובה; ניסיון בפיתוח Big Data בסביבת Hadoop – חובה; ניסיון בפיתוח Python; ועבודה בסביבת ענן.

מדען נתונים (Data Scientist) עבור לקוח פיננסי מוביל. הדרישות: ניסיון בפיתוח בשפות ג'אווה ו-Python; ניסיון בפיתוח אלגוריתמים; ניסיון והיכרות עם תחום ה-Big Data; יתרון לתואר ראשון או שני במדעי המחשב או מתמטיקה.

קורות חיים עבור המשרות הללו ניתן לשלוח לכאן.

בינת סמך

לחברת ביטוח מובילה דרוש איש צוות תקשורת ואבטחת מידע, לעבודה בפתח תקווה.

הדרישות: ניסיון של לפחות חמש שנים ביישום תקשורת ואבטחת מידע בארגונים; יכולת הבנה רוחבית וניסיון בהקמת מערכות בארכיטקטורה מורכבת; ביצוע פרויקטים ויישום מדיניות אל מול גוף מדיניות; יכולת Hand On בהתקנה, תפעול וטיפול בתקלות במערכות ובטכנולוגיות הבאות: Firewall ;IPS ;URL Filtering / Proxy ,DLP ,WAF ,NAC ,SSL-VPN; ו-SIEM.

יתרון: ניסיון עבודה בארגונים פיננסיים; היכרות עם מערכות Micro Segmentation ו-Software Define Network; היכרות עם מערכות Forensics ו-Network Visibility למיניהן; ותואר ראשון רלוונטי.

מומחה תשתיות וירטואליות, לעבודה בלוד. התפקיד כולל: תכנון, אפיון והתקנה; תחזוקה ושדרוג של תשתיות מסיטריקס (Citrix) ל-Horizon; ומדי פעם ישנה עבודת קטלוגים בערבים.

הדרישות: ניסיון בתכנון, אפיון והתקנה – חובה; מעל שנתיים ניסיון בתחזוקה ושדרוגים של תשתיות Horizon View (גרסה 5 ומעלה)- חובה; היכרות עם SCCM ,AD ו-DHCP – חובה; היכרות עם APPVO ו-vROPS – יתרון.

טכנאי PC לעבודה של יומיים בשבוע במודיעין, לתמיכת משתמשים ופתרון תקלות חומרה, תוכנה ורשת. הדרישות: ניסיון בתמיכת משתמשים; תודעת שירות גבוהה וראש גדול; מתאים גם לבעלי ניסיון צבאי בלבד.

איש סיסטם להשתלבות בצוות ה-Professional Services. התפקיד כולל התקנות, שדרוגים ותחזוקת שרתים, תפעול שוטף בנושאי מיקרוסופט (Microsoft), מערכות גיבויים, שחזורים ועוד.

הדרישות: לפחות שלוש שנות ניסיון כאיש סיסטם; ניסיון בעבודה עם Windows בגרסאות 2003, 2008 ו-2012; ניסיון בסביבת עבודה בשרתי מיקרוסופט Exchange 2010 ו-ActiveDirectory 2008/2012 ;DNS, DHCP Terminal – server IIS – חובה; ניסיון עם תשתיות וירטואליות של VMware; וניסיון בעבודה עם FireWall.

קורות חיים עבור המשרות הללו ניתן לשלוח לכאן.

למוקד המסייע במיצוי זכויותיהם של ניצולי שואה דרושים נציגים למענה טלפוני. המוקד נותן מענה בנושאים כמו בריאות, סיעוד, רווחה, שיקום וקצבאות. העבודה במשמרות נוחות וגמישות – בוקר וערב, כולל תקן למשרת אם. מדובר במשרה קבועה ולטווח ארוך, עם אפשרויות קידום ותנאים טובים למתאימים. העבודה בסביבת היי-טק ברמת החייל בתל אביב.

הדרישות: יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת – חובה; תודעת שירות גבוהה; יכולת ביטוי גבוהה; ורבליות; היכרות טובה עם תוכנות ה-Office; דוברי רוסית – יתרון.

למוקד מידע של משרד הביטחון לנכי צה"ל ומשפחות שכולות דרושים נציגי שירות. העבודה כוללת מענה טלפוני, מתן מידע לגורמי פנים וחוץ ארגוניים, עדכוני נתונים במערכות השונות ומעט אדמיניסטרציה. העבודה בפתח תקווה, במשמרות של שמונה שעות ומתאימה גם לחיילים משוחררים ולאימהות. תנאים טובים למתאימים.

הדרישות: יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת – חובה; ניסיון בעבודה בשירות לקוחות – יתרון; תודעת שירות גבוהה; וזמינות מידית.

למוקד חירום של משרד הרווחה דרושים עובדים במתכונת של 24/7, למשמרות של שמונה שעות. הדרישות: ניסיון בשירות לקוחות – יתרון; ונכונות לעבוד במשמרות 24/7, כולל בסופי שבוע.

קורות חיים עבור המשרות הללו ניתן לשלוח לכאן.

Sisense

למשרדי חברת ה-BI בתל אביב דרושים עשרות עובדים במגוון רחב של תפקידים, ביניהם:

אנשי מכירות – "ציידים" בנשמה, בעלי ניסיון מכירות במודל Inside sales בשוק הבינלאומי ודוברי אנגלית ברמת שפת אם. יתרון משמעותי לבעלי ניסיון במכירות תוכנה.

מפתחי Back End מנוסים, בוגרי מדעי המחשב, בעלי ידע נרחב בשפות C# ו-++C, וניסיון בעבודה עם טכנולוגיות Hadoop ו-NoSQL.

מנהלי לקוחות אסטרטגיים בעלי ניסיון של לפחות שבע שנים בהובלת פרויקטי תוכנה מורכבים ועבודה עם לקוחות Tier 1 בשווקים גלובליים.

כל המשרות מצריכות ניסיון, יכולות מקצועיות גבוהות ביותר וכישורים בינאישיים.

להגשת מועמדות ניתן ללחוץ כאן.

Redis Labs

מפתחת בסיס הנתונים מגייסת מפתחים. בין המשרות המוצעות:

מהנדסי תוכנה C/C++/Python בסביבת Linux – בוגרי תואר ראשון במדעי המחשב וניסיון של לפחות שלוש שנים בפיתוח תוכנה. יתרון לניסיון ב-Big Data, ענן, קוד פתוח ו-NoSQL.

ארכיטקטי ג'אווה – בוגרי תואר ראשון במדעי המחשב, וניסיון של לפחות שבע שנים בפיתוח בג'אווה ובהגדרת ארכיטקטורה.

מומחי NoSQL – בעלי ניסיון משמעותי בפיתוח מערכות מבוססות Big Data.

מפתחי DevOps – בעלי ניסיון בפיתוח תשתיות ב-Python בסביבות Production.

Data/Business Analysts – בוגרי תואר ראשון במדעים מדוייקים או כלכלה, עם יתרון לתואר שני, ובעלי ניסיון שנתיים של לפחות שנתיים כמנתחי נתונים בארגון טכנולוגי, עם עדיפות להבנה בעולמות ה-Customer Success.

Support Engineer – בוגר תואר ראשון במדעי המחשב וניסיון של לפחות שלוש שנים בתמיכה טכנית ללקוחות בינלאומיים בחברות טכנולוגיות.

Automation Engineer – בוגר תואר ראשון במדעי המחשב וניסיון בפיתוח אוטומציה, רצוי ב-Python.

לפירוט המשרות ולהגשת מועמדות ניתן ללחוץ כאן.

צ'קמרקס

חברת אבטחת המידע הרמת גנית מתכננת לגייס עד תחילת 2017 כ-50 עובדים למגוון רחב של משרות. החברה מגייסת אנשי פיתוח בכירים לתפקידים שונים: מפתחי ווב – הן בצד ה-Client והן בצד ה-Server; מפתחי אלגוריתמים; אנשי QA מנוסים; חוקרי אבטחת תוכנה; ומהנדסי DevOps. מי שיביא לגיוס של עובד לחברה יוכל לקבל פרס של 3,000 שקלים.

לשליחת קורות חיים למשרות הללו ניתן ללחוץ כאן.

רובוגרופ

לחטיבת CoderZ של החברה, שעוסקת בתחום הרובוטיקה, דרוש מפתח Unity עם לפחות שנתיים ניסיון. עדיפות לבעלי ניסיון בפיתוח מוצר (משחק מחשב או לומדה) שהגיע לשוק. על המועמד להיות גיימר, עם ניסיון במידול תלת מימד ויתרון רציני לבעלי ניסיון בפיתוח משחקי מחשב. המשרה רלוונטית גם לחסרי ניסיון ב-Unity עם לפחות שנתיים ניסיון ב-C# וג'אווה סקריפט (Javascript), ובלבד שיהיו להם תשוקה וניסיון בעולם משחקי המחשב והגרפיקה הממוחשבת.

עוד דרוש לחטיבה תוכניתן Frontend, לתפקיד פיתוח מאתגר. הדרישות: לפחות 2-4 שנות ניסיון בפיתוח ווב; ניסיון בפיתוח לצד ה-Server; ניסיון עבודה עם PHP; ו-Backbone/ Angular. יתרון משמעותי לניסיון בפיתוח משחקי מחשב, עם יכולת עיצובית מוכחת.

קורות חיים עבור המשרות הללו ניתן לשלוח לכאן.

PicScout

החברה מגייסת 10 עובדים למגוון תפקידים:

מהנדס תוכנה – לעבודה מגוונת עם מערכות מבוזרות בסקייל גבוה, הכוללת פיתוח מערכות מבוססות ווב, מובייל ולימודי מכונה. הדרישות: יכולת גבוהה של תכנון ופיתוח פתרונות מקצה לקצה – פיתוח הן בצד השרת והן בצד המשתמש; יוזמה ויכולת לדחוף פרויקטים קדימה, רצון ללמוד ומוטיבציה גבוהה להצליח. דרישות סף: לפחות ארבע שנות ניסיון בפיתוח תוכנה בשפות C# וג'אווה; תואר BA\BSc במדעי המחשב, או בוגר ממר"ם או יחידות דומות.

אלגוריתמאי לקבוצת המחקר של החברה – כולל תכנון ומימוש אלגוריתמים בתחומי לימודי המכונה וה-Computer Vision. דרישות סף: ניסיון משמעותי של לפחות חמש שנים בתפקידי מחקר יישומי; תואר אקדמי (M.sc או PhD) בתחום ה-Computer Vision; יכולת מחקר ויישום עצמאי של רעיונות מחקריים חדשים; ואנגלית ברמה גבוהה.

מהנדס פיתוח אוטומציה – לפיתוח תהליכים, תסריטים ובדיקות למערכות מבוססות ווב, מובייל ולימודי מכונה. התפקיד כולל תכנון, פיתוח ותחזוק תשתיות אוטומציה, זיהוי חסמים במערכת, עבודה עם ממשקים רבים והשפעה משמעותית על פיתוח המערכת.

דרישות הסף: לפחות שנתיים ניסיון מעשי בתחום פיתוח אוטומציה לתוכנה; ניסיון עבודה מוכח בשפות ג'אווה ו-C#; ניסיון מוכח בעבודה עם דפדפנים; בקיאות בפיתוח וביצוע בדיקות קופסה שחורה, בדיקות ידניות ואוטומטיות, רגרסיה וביצועים; ויכולת עבודה על מספר מטלות בו זמנית ויצירתיות בפתרון בעיות.

קורות חיים עבור המשרות הללו ניתן לשלוח לכאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים