אלעד מערכות תייצג את פתרון הנגשת האתרים Make Sense

החברה תפיץ, תשווק ותספק תמיכה טכנית לפתרון של DoubleDu הישראלית ● יצוין כי החל מהחודש הבא החוק יחייב את כל האתרים בארץ להיות נגישים לבעלי מוגבלויות

אלעד מערכות מקימה מרכז ידע לפתרונות PEGA. מקור: אלעד מערכות

אלעד מערכות תייצג את פתרון הנגשת האתרים Make Sense של DoubleDu הישראלית. החברה תפיץ, תשווק ותספק תמיכה טכנית לפתרון. יצוין כי החל מהחודש הבא יחוייבו כל האתרים בישראל על פי החוק להיות נגישים לבעלי מוגבלויות.

Make Sense הוא פתרון שנועד להפוך בצורה אוטומטית, פשוטה ומהירה אתרים לנגישים. באמצעות הטמעת שורת קוד בלבד באתר או באפליקציה, הפתרון הופך את האתר לנגיש לפי תקן *AA. מדובר בפלטפורמה המתעדכנת כל העת בשינויים והתאמות, ומעדכנת את האתר בהתאם.

כחלק מההנגשה, מתווסף לאתר סרגל כלים ייעודי לבעלי מוגבלויות, בהם עיוורים, כבדי ראייה, חרשים וחולי אפילפסיה. למשל, הכלי מסייע לעיוורים ולקויי ראיה באמצעות כלים הממירים תכני טקסט לקול אנושי והגדלה או הקטנה של הפונטים על פי הצורך; לעיוורי צבעים – באמצעות הפיכת ניגודיות הצבעים באתר על פי צרכי המשתמשים; ולחולי אפילפסיה – בהפסקת כל צורה של הבהוב או אנימציה באתר.

הכלי תומך בשפות השכיחות בישראל – עברית, ערבית, רוסית ואנגלית – ומספק למנהלי האתר דו"חות סטטיסטיים על השימוש בכל כפתור.

פזית דלל, מנהלת מכירות תחום ווב ומובייל באלעד מערכות, אמרה כי "בחודשים הקרובים יחוייבו כל האתרים בישראל להיות נגישים ולכן חיפשנו פתרון נגישות שיידע לשמור על המידע של הלקוח ומצד שני, קל, מהיר ליישום ומשתלם כלכלית".

דודי אליאב, מנהל הטכנולוגיות הראשי והומייסד של DoubleDu, ציין כי "בחודשים הקרובים צפוי ביקוש רב לפתרונות הנגשת אתרים. הפתרון שלנו מאפשר הנגשה קלה ומהירה לבעלי מוגבלויות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים