מעתה ניתן יהיה לפנות לאובמה ישירות בפייסבוק

דרך מהלך זה, מנסים בוושינגטון להגדיל את מספר הפניות לנשיא, שיסיים בינואר הקרוב שמונה שנות כהונה ● בישראל, יש מי שיעידו שמשרדים ממשלתיים רבים עדיין מתעקשים על פניות בפקס

מי ישמור עלינו? ברק אובמה. קרדיט: טוויטר

הבית הלבן מאפשר מעתה לפנות לנשיא ארצות הברית, ברק אובמה, באמצעות הודעת Messenger בפייסבוק (Facebook) – כך נכתב בהודעה בעמוד הפייסבוק של הבית הלבן בשבוע שעבר. בכך, מנסים בוושינגטון להגדיל את מספר הפניות לנשיא, שיסיים בינואר הקרוב שמונה שנות כהונה.

"מדי יום, קורא הנשיא ברק אובמה מכתבים מעשרה אמריקנים", נכתב בהודעה בפייסבוק. "עתה, המטרה שלנו היא להביא את השיחות האלו אפילו ליותר אמריקנים. החל מהיום, אתם יכולים לשלוח הודעה לבית הלבן דרך ה-Messenger של פייסבוק. באותו האופן שאתם מדברים עם החברים שלכם, תוכלו ללכת לבחור בעמוד הפייסבוק שלנו 'הודעה' ולשתף את מחשבותיכם איתנו. אנחנו מצפים לשמוע אתכם בקרוב".

בישראל, אגב, יש מי שיעידו שמשרדים ממשלתיים רבים עדיין מתעקשים על פניות בפקס.

מדובר בצעד דיגיטלי אחד מני רבים שהוביל אובמה במהלך שתי הקדנציות שלו בבית הלבן. האחרון שבהם היה "אנחנו האנשים" (We the people), זירה אינטרנטית לעצומות שהושקה ב-2011 במטרה לקרב בין הציבור לנבחריו. עד כה השיב צוותו של אובמה למאות מהעצומות שזכו לתמיכה ציבורית נרחבת.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים