גוגל מטרילה את אפל – וצוחקת על נפח האחסון ב-iPhone

בפרסומות חדשה ומצחיקה ל-Google Photos ניתן לראות אנשים רבים באירועים חברתיים מרגשים ● רק שלמרבה הצער, בכל אחד מהמקרים בדיוק ברגע הנצחת התמונה - קורה משהו מדכא להחריד

Google Photos

גוגל (Google) העלתה פרסומת חדשה ל-Google Photos, שירות התמונות של ענקית הטכנולוגיה, שמלגלג לנפח האחסון של מכשירי ה-iPhone של אפל (Apple). זאת, רגע לפני שהחברה תודיע על iPhone 7 בשבועות הקרובים, אז תיפטר מהמכשירים בעלי נפח אחסון של 16 ג'יגה בלבד, כשהנפח ההתחלתי יהיה מ-32 ג'יגה.

הפרסומת מציגה אנשים רבים באירועים חברתיים מרגשים: מסלפי עם החברים, צילום רומנטי עם החברה ותמונה חמודה של הכלבים, דרך הרגע הזה כשמפתיעים אתכם במסיבת יומולדת ועד צניחה חופשית וכיבוש פסגת הר אימתנית.

למרבה הצער, בכל אחד מהמקרים שבהם רציתם להנציח את הרגע עם סלפי או סתם תמונה, קפצה המודעה המעצבנת במכשיר: "הזיכרון מלא, אין יותר מקום באחסון".

כך, מודיעה החברה כי מרגע שחיברתם את הנייד לשירות הענן שלה, לא תהיה לכם עוד בעיית זיכרון או אחסון בטלפון – ותימנעו ממקרים מביכים שבהם לא ניתן לצלם תמונה בגלל חוסר מקום.

ב-Google Photos ניתן לגבות את התמונות בענן של גוגל, כאמור, כדי לפנות מקום מהזיכרון בטלפון. למען הדיוק נציין כי גם ב-iCloud של אפל אפשר לעשות זאת, אולם הנפח החינמי קטן ומסתכם בחמישה ג'יגה בלבד. כך, תצטרכו לשלם כנראה כדי לגבות את התמונות הרבות.

לצפייה בסרטון לחצו כאן.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מישהו

    חוויה שמאפיינת אייפוניסטים בלבד. מעולם לא קרה שלא היה לי מקום במכשיר, לתמונה, לסרט או לאפליקציה. 16 ג'יגה זיכרון מכשיר, 64 ג'יגה בכרטיס זיכרון ועוד מאות ג'יגות על עננים שונים (בעיקר של בזק, מי שמנוי לבזק בינלאומי- אל תוותרו על הענן שמגיע לכם, ללא הגבלה ובחינם!)

אירועים קרובים