ההסתדרות הכריזה על שביתה בחלק ממחלקות HOT Mobile

השביתה תתקיים החל ממחר (ג') באגפי ההנדסה, מערכות המידע והלוגיסטיקה של החברה ● העובדים טוענים שהמשא ומתן על הסדר קיבוצי הגיע למבוי סתום ושההנהלה מציבה בכל פעם דרישות חדשות

הפגנה של עובדי HOT mobile במטה החברה ביקום. צילום ארכיון: באדיבות ההסתדרות

עובדי HOT Mobile ישביתו החל ממחר (ג') חלק מהמחלקות של החברה – ההנדסה, מערכות המידע והלוגיסטיקה. במסגרת השביתה תופסק העבודה על מיזם שיתוף הרשתות עם פרטנר ולא יטופלו תקלות בתהליכי ניוד מחברות מתחרות.

העובדים, שהתאגדו בהסתדרות, טוענים שיש מבוי סתום במשא ומתן בינם לבין הנהלת החברה על הסכם קיבוצי. מארגון העובדים נמסר כי המשא ומתן מתקיים מזה כשנתיים "ועל אף שבמרבית הסוגיות כבר הושגה הסכמה עקרונית, ההנהלה ממשיכה להציב דרישות חדשות ומופרזות, תוך הקשחת עמדותיה וניסיון לסכל כל אפשרות להידברות. כך, למשל, היא דורשת כי ההסכם הקיבוצי יכלול מכסה של עובדים שיפוטרו ויועברו ממקום עבודתם. דרישה זו, שמוצבת כתנאי מקדים, משקפת היעדר תום לב, ופוגעת בהמשך המשא ומתן".

יו"ר איגוד עובדי הסלולר, האינטרנט וההיי-טק, יקי חלוצי, אמר ש-"אחרי שנתיים של משא ומתן ארוך ומורכב, גם לעובדי HOT Mobile מגיע ליהנות מהסדרת זכויותיהם ומביטחון תעסוקתי. במידה שהנהלת החברה לא תתעשת בהקדם, הצעדים יוחרפו. אני קורא לחברה לחשוב שוב על עובדיה ולקוחותיה, להפגין אחריות ולמנוע משבר עמוק".

ב-HOT Mobile מבטיחים בתגובה כי "חוויית הלקוח תימשך כסדרה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים