חדש בפרטנר: שירות לקוחות באמצעות רובוט

פרטנר Bot מתוכנת על מנת לסייע ללקוחות, באמצעות המסנג'ר ● בשלב ראשון ניתן יהיה "לשוחח" איתו על חבילות, ואחר כך מתכוונת החברה לאפשר לרובוט לתת שירות בנושאים נוספים

הפרטנר Bot. צילום: יח"צ

פרטנר השיקה היום (א') ערוץ שירות חדש – פרטנר Bot – המאפשר ללקוחות "לשוחח" באמצעות המסנג'ר (Messenger) של פייסבוק (Facebook) עם רובוט, שמבוסס על טכנולוגיות בינה מלאכותית. השיחה תנוהל בסגנון אנושי מבחינת שפה וסגנון, בכתב או בקול, ותהיה מותאמת אישית לפונה – נמסר מהחברה.

בשלב הראשון הושקה היום גרסת הבטא של המסנג'ר-בוט, שמאפשרת מתן מענה 24/7 בנושא חבילות הגלישה של הלקוח בארץ, ניצול שלהן ומועד חידוש החבילה (מחזור החיוב של הלקוח). המשך הפיתוח, לדברי החברה, ייקבע על ידי הלקוחות, ש-"ילמדו" את הבוט במה הם מתעניינים ואיזה מידע הם מבקשים לקבל, בנושאים כגון חבילות חו"ל, מוצרי אלקטרוניקה, סלולר ומכשירים חכמים לבית, ואינטרנט ביתי.

מתוך מודעות לכך שאין תחליף מלא למענה האנושי – גם בעולם הטכנולוגיה של ימינו – ערוץ הבוט מאפשר להמשיך את הצ'אט על גבי המסנג'ר עם נציג שירות בשר ודם.

כדי להגיע ל-"שיחה" עם הבוט, יש לחפש את המילה Partner באפליקציית המסנג'ר.

איציק בנבנישתי, מנכ"ל קבוצת פרטנר, אמר כי "הבוט מרחיב את זמינות השירות ואת היצע ערוצי הפנייה עבור הלקוחות, וככל שנרחיב את תחומי ההתמחות נוכל לסייע ליותר ויותר קהלים. זהו ממשק חדשני שקל מאוד להתחבר אליו, מכל מקום ובכל זמן, והוא תואם את האופן שבו היום מחליפים מידע".

בנבנישתי הוסיף כי "מניתוח מאות אלפי פניות של לקוחות למוקדי השירות הפרונטליים, הטלפוניים והדיגיטליים של החברה עלה באופן מובהק שהנושא שלגביו מתקבלות מספר רב של פניות הוא חבילות הגלישה. בהתאם, תכננו את גרסת הבטא של הבוט כך שתאפשר מתן מענה אישי לשאלות בנושא, ובהמשך נרחיב את השירות לתחומים נוספים. הבוט לומד כל הזמן ומאפשר לנו להרחיב את היכולות שלו בהתאם לצרכים ולדרישות של הלקוחות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים