Salesforce רוכשת את קולאן הישראלית

החברות לא פרסמו את סכום הרכישה, כמו גם לא את התנאים של העסקה, מעבר לכך שככל הנראה העובדים של הנרכשת ימשיכו לתפקד כצוות פיתוח בתוך Salesforce.com

מעכשיו יעבדו ביחד. Salesforce ו-Coolan

אקזיט ישראלי נוסף, והפעם של חברה בתחום מרכזי הנתונים. מדובר בחברת ההזנק קולאן (Coolan) אשר אשרה כי נרכשה על ידי Salesforce.com, מהחברות המובילות בתחום פיתוח ואספקה של פתרונות מבוססי ענן לעל אורך הצרכים הארגוניים. החברות לא פרסמו את סכום הרכישה, כמו גם לא את התנאים של העסקה מעבר לכך שככל הנראה העובדים של קולאן ימשיכו לתפקד כצוות פיתוח בתוך Salesforce.com.

"ברגע שהעסקה תסגר, הצוות של קולאן יעזור ל-Salesforce למטב את התשתית שלה הצומחת בין הגידול בצורך בתמיכה בלקוחות מסביב לעולם", כתב בבלוג שלו אמיר מיכאל, מקים קולאן.

פתרון התוכנה של קולאו עוזר לחברות בכל גודל לעקוב אחרי החומרה במרכז הנתונים שלהם, למצוא תקלות בציוד מהר יותר, וכן לקבל החלטות רכש טובות יותר על סמך התובנות שעולות מהאנליזה שמבצעת התוכנה למרכז הנתונים. בנוסף טוענת החברה ליכולת להוסיף שקיפות לתעשייה מכיוון שהכלי יכול להשוות מצבי מרכז נתונים של חברות מתוך יצירת קהילה פתוחה.

מיכאל עצמו, שנחשב למעין גורו בתחום, עבד בפייסבוק בתחום מרכזי הנתונים של החברה ונחשב לאחד מיוצרי 'פרויקט המחשוב הפתוח' בו אספה החברה מספר חברות אחרות שפעילות בתחום הנתונים כדי ליצור תקנים. Salesforce.com רשומה גם היא כחברה בארגון הזה, ומיכאל כבר הודיע שימשיך לעבוד עם הארגון.

לקולאן יש 10 עובדים ובין החברות המשקיעות בה ניתן למצוא את North Bridge Venture Partners ואת Social Capital. למרות שהחברה נחשבת לישראלית, היא יושבת כיום בקליפורניה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים