האם Pokémon GO הגיע לשיאו בארצות הברית?

תוכנת הסקרים הפופולרית מגלה כי שיגעון הפוקימון בארצות הברית כבר הגיע לפסגה ● נמצא כי מספר המשתמשים הפעילים מדי יום, ההורדות והחיפושים הקשורים בו - נמצא במגמת ירידה

עורר היסטריה. המשחק Pokémon GO.

מאז השקתו לפני 17 ימים בלבד, Pokémon GO הוכיח את עצמו כלהיט אדיר ונדיר – המשחק הפך במהירות לתופעה חברתית של ממש, כשגרם לאנשים מכל הגילאים ומכל רחבי העולם לצאת ולתור את הערים שלהם בחיפוש אחרי מפלצות פוקימון זעירות. שחקן אמריקני ראשון הצליח אפילו ללכוד את כל הפוקימונים האפשריים, 142 במספר.

Pokémon GO הוא היישום שנחשב כשיאן כל הזמנים בעניין שעורר בציבור. כולנו כבר שמענו עליו, דיברנו עליו או קראנו עליו, אם לא יצאנו בעצמנו לציד פוקימונים סוער. אבל האם ימי הזוהר שלו כבר מאחוריו? בארצות הברית, לפחות, ייתכן בהחלט שזה המצב.

שיא הורדות של כל הזמנים ביום ובשבוע הראשון

אפל (Apple) אישרה לאחרונה שהכותר Pokémon GO הוא זה שאנשים הורידו הכי הרבה בעבור iOS, בשבוע אחד בלבד ממועד השקתו, ושבכך שבר המשחק את כל השיאים. על פי הדיווחים, הן ב-iOS והן באנדרואיד, מספר ההורדות של המשחק עקף את 30 המיליון. בהתחשב בהייפ הגדול שהמשחק עורר, זה לא ממש מפתיע.

אולם, על פי SurveyMonkey – שחקר מעבר למספרן המרשים של ההורדות ולקח בחשבון גורמים אחרים בכדי לאמוד את הפופולריות של המשחק – מספר המשתמשים הפעילים מדי יום ב-Pokémon GO, וכן מספר ההורדות והחיפושים הקשורים בו – נמצא במגמת ירידה.

יותר מ-25 מיליון שחקנים שבוע לאחר ההשקה

"ארצות הברית הגיעה לשיא ב-Pokémon GO. המשחק גדל במהירות שלא תיאמן, והאפיל אפילו על Google Maps, אך ירידתו החלה", ציין SurveyMonkey.

הדו"ח של אתר הסקרים המשיך ופירט מספר אינדיקטורים שהובילו למסקנתו זו, כגון נתונים משתמשים פעילים יומיים (DAU), שיעורי הורדות האפליקציה, והחיפושים אחרי שם המשחק בגוגל (Google).

במונחים של DAU, הגיע המשחק לשיא ב-14 ביולי, בדיוק שבוע לאחר השקתו, כשרשם יותר מ-25 מיליון שחקנים. SurveyMonkey מציין כי רמות ה-DAU נשארו דומות בימים הבאים, אבל אז החלו לרדת. נכון ל-20 ביולי, מספר המשתמשים היומיים הפעילים צנח לכ-22 מיליון.

לאחר בחינת מספר הורדות של Pokémon GO, חשף הדו"ח כי המשחק הגיע לשיא ההורדות ב-7 ביולי, היום שבו הושק בארצות הברית. בעוד שמשחקים להיטים אחרים, כגון קנדי קראש סאגה (Candy Crush Saga) ו-Draw Something הגיעו לשיא זמן קצר לאחר שחרורם, Pokémon GO כבש את הפסגה כבר מיומו הראשון בזירה.

אבל אל תספידו אותו בינתיים – הנתונים אינם מבשרים חלילה על כך ש-Pokémon GO כבר אינו מעניין אנשים או מושך שחקנים, אלא רק שהלהט בעניינו מתחיל טיפונת להצטנן בארצות הברית. אין כל ספק שביפן, שבה מתעכבת השקת המשחק, עדיין השמיים הם הגבול.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים