Pokémon Go הגיע לאירופה וקרס

יוצרי הלהיט ההיסטרי הודיעו בשבת שהם עובדים על פתרון בעיות בשרת, שהפכו את משתמשי המשחק לנייד למושבתים מלכידה ואיסוף

עורר היסטריה. המשחק Pokémon GO.

"תודה על הסבלנות", נכתב בהצהרה מיוחדת בדף הטוויטר (Twitter) של Pokémon Go, משחק המציאות הרבודה שהגיע לאירופה, אבל הפסיק לפעול מיד לאחר הנחיתה ביבשת החדשה.

למי שטרם ערך היכרות עם הטרנד הכי לוהט במשחקים לניידים, נספר ש-Pokémon Go משתמש ב-GPS ובטכנולוגיית מציאות רבודה, המאפשרים לשחקנים להרגיש כאילו הם עוסקים באיסוף ולכידת פוקימונים בעולם האמיתי. עניין ממכר במיוחד ככל הנראה.

הבעיות הטכניות צצו לאחר שסטודיו Niantic Labs השיק שלוחה אירופית של המשחק שובר הקופות שלו, שהיתה אמורה להפוך את Pokémon Go לזמין להורדה רשמית ב-26 מדינות נוספות, ביניהן אוסטריה, נורווגיה ושבדיה.

עקב התקלות, Pokémon Go זמין כעת רק לקומץ מדינות ברחבי עולם, ביניהן נכללות ארצות הברית, בריטניה וגרמניה. השוק המשמעותי של אסיה בכלל, ובעיקר של יפן, עדיין לא נפתח לשיגעון הממכר.

ארבעה-חמישה מיליון הורדות מדי יום

הסיבה הסבירה לקריסת השרתים האירופיים היא העלייה המטאורית בפופולריות של המשחק, שזכה להיות מוגדר כתופעה פנומנלית מוקדם יותר השבוע, כשאין ספור שחקנים בחנו ציוני דרך ומיקומים אחרים ברחבי ארצות הברית בחיפוש אחרי היצורים החמקמקים.

ההצלחה שהשיג המשחק החדש בשוק המשחקים לניידים היא חסרת התקדים. לפי מחקר של SurveyMonkey, הורדות של המשחק בארצות הברית מתבצעות בקצב ממוצע של ארבעה-חמישה מיליון ביום, בעוד שההכנסה הממוצעת של המשחק מכל משתמש פעיל מדי יום כפולה מזו שנרשמת ממשחקים נפוצים אחרים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים