חדש בפייסבוק: אשף יצירת סרטונים בשם Slideshow

אי אפשר לנוח עם היצירתיות כשענקיות טכנולוגיה אחרות נעות בתזזיתיות בשטח ומחוללות סערות משלהן ● עכשיו מציגה הענקית ממנלו פארק תכונה חדשה ומלהיבה - יוצר סרטונים אוטומטי

Slideshow. צילום: יוטיוב

יצירת סרטוני וידיאו מצולמים היא פרויקט מורכב בעבור מרבית המשתמשים ברשתות החברתיות, אבל גם הם הרי רוצים לקחת חלק בחגיגת הסרטונים שכולם כל כך אוהבים כיום.

פייסבוק (Facebook), שיודעת תמיד מה שהמשתמשים שלה רוצים, וגם חייבת לתת פייט הגון לאפל (Apple) ולגוגל (Google), משיקה במיוחד בעבור נתח הצרכנים הזה גרסה משלה של אשף סרטונים אוטומטי המבוסס על המדיה של המשתמשים.

רק החודש הודיעה אפל על גרסה משלה של יוצר סרטונים המכונה זיכרונות (Memories) שהגיעה אל ה-iOS 10 Photos, בעוד של-Google Photos יש כבר יוצר סרטים משלה. אתמול הצטרפה גם פייסבוק עם Slideshow – תכונה חדשה שתסייע למשתמשים לייצר קליפ חביב וקצרצר שיערך על בסיס סרטונים ותמונות שלהם שצולמו על ידם בזמן האחרון, או ליתר דיוק ביממה האחרונה, בתנאי שצילמתם במהלכה לפחות חמישה סרטונים או תמונות סטילס.

הדרך הטובה ביותר לספר סיפור

פייסבוק מכירה בכך שהדרך הטובה ביותר לספר סיפורים כיום היא באמצעות שיתוף של תמונות וסרטוני וידיאו, ועכשיו התכונה החדשה שלה תציע למשתמשיה את היכולת לשתף את התמונות והסרטונים שלהם בצורה קלה ואפילו אטרקטיבית יותר מבעבר.

Slideshow תאפשר למשתמשים של הרשת החברתית הדומיננטית לסנכרן עם תיקיות התמונות והסרטונים מהסמארטפון שלהם ולאגד את כל המדיה הזו לתוך סרטון, שפייסבוק תיצור לו לאחר מכן תצוגה מקדימה בראש פיד החדשות שלהם. התכונה גם תציע למשתמשים אופציה להתעלם או לפרסם, וגם לשתף את הסרטונים באמצעות תיוג של חבריהם.

נכון לעכשיו Slideshow מקבץ מדיה לכדי סרטונים ב-10 מוטיבים שהוגדרו על ידי החברה כנוסטלגי, שובבי, לילה בחוץ, בוליווד, טרופי, אסיר-תודה, יום הולדת, נלהב, ואֶפִּי.

ללכוד את רוח האירוע

סביר להניח שבאמצעות החידוש מכוונת הענקית ממנלו פארק לא רק לתחרות מול היריבות הוותיקות שלה אלא גם לענות בהצעה משלה לפופולריות של סיפורים (Stories) של המתחרה הצעירה והכובשת סנאפצ'ט (Snapchat), שמציגים את 24 השעות האחרונות של דברים שפרסמו משתמשיה בהתאם לנרטיב כרונולוגי.

בהודעתה על החידוש מסבירה פייסבוק כי "כולנו יודעים שאנשים אוהבים לצלם תמונות ולשתף את מה שעשו בסופי השבוע שלהם – בין אם זה אירוע משפחתי, טיול עם חברים, או אפילו בראנץ' אפי – והתכונה החדשה והכיפית הזו תאפשר להם לחבר את התמונות המיוחדות האלו לפורמט שילכוד את רוח האירוע".

התכונה תגיע קודם כל לכל משתמשי iOS ברחבי העולם, וייתכן שהפעם הראשונה שבה תתקלו בה תהיה כשחבר יחלוק בפייסבוק סרטון שהוכן על ידי האשף, ולצידו תקבלו גם אתם את ההצעה להתנסות בשימוש ב-Slideshow. קשה להאמין שלא תנסו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים