פייסבוק רוצה את הסלבס ב-Live Video – ומוכנה לשלם הרבה

החברה תשלם ל-140 לאנשים וגופים פופולריים יותר מ-50 מיליון דולר כדי שיעבירו שידורים חיים בשירות הווידיאו החדש שלה, ביניהם ה-CNN, קבוצת הכדורגל של ברצלונה והשף גורדון רמזי

השף גורדון רמזי. צילום: BigStock

פייסבוק (Facebook) תשלם יותר מ-50 מיליון דולר ל-140 גופים פופולריים וסלבריטאים, כדי שיעבירו דיווחים ב-Live Video, שירות הווידיאו החדש שלה – כך מדווח הוול-סטריט ג'ורנל (Wall Street Journal).

מסמך שהגיע לידי העיתון מעלה שהרשת החברתית חתמה על חוזים עם גופי מדיה כמו CNN ,Mashable, ניו-יורק טיימס (New York Times) והאפינגטון פוסט (Huffington Post), קבוצות כדורגל כמו ריאל מדריד וברצלונה, וסלבס בהם השחקן והקומיקאי קווין הארט והשף גורדון רמזי.

על פי הדיווח, הפנייה לגופים ולאנשים הפופולריים הללו היא אמצעי של פייסבוק לעודד מפרסמים להשקיע בפרסומות ברשת החברתית בכלל ובשירות הווידיאו החדש שלה בפרט.

פייסבוק מסרה על כוונתה לפנות לסלבס על מנת שישדרו שידורים חיים באמצעות Live Video עוד בחודש מרץ, אלא שעם המסמך שהגיע לידי הוול-סטריט ג'ורנל ברור הרבה יותר במי בדיוק היא מעוניינת.

ג'סטין אוסופסקי, סגן נשיא בפייסבוק לשותפויות עם גופי מדיה, אמר כי "רצינו להזמין מגוון רחב של שותפים כדי שנוכל לקבל משוב מגופים רבים מה עובד (ב-Live Video – י"ה) ומה לא".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים