ארגון אנונימוס משיב לדאעש בטוויטר – בגאווה במקום שנאה

בתגובה לטבח באורלנדו פרץ האקר מהארגון לחשבונות של תומכי המדינה האסלאמית ושתל בהם הודעות ותמונות גאות ● לדבריו, "דאעש כבר מפיץ את שבחי ההתקפה שלו ולכן, חשבתי להגן על אלה שאבדו"

מתקפות גאות בטוויטר. צילום אילוסטרציה: אימג'בנק

ארגון אנונימוס (Anonymous) החליט "להשיב אש" לתומכי דאעש, שמבצע הטבח במועדון הקהילה הלהט"בית Pulse באורלנדו הביע הזדהות עימו, פרץ לחשבונות שלהם בטוויטר (Twitter) ושתל בהם הודעות ותמונות גאות במיוחד.

פעיל קבוצת ההאקרים שביצע את הפריצה, שידוע רק בשם WauchulaGhost, החליף את תמונות הפרופיל של קורבנותיו לכאלה המכילות סיסמאות כמו "אני הומו גאה", ואת תמונות הקאבר שלהם לצילומים בהם נראים גברים חצי ערומים המתעלסים זה עם זה.

הוא פרסם בטוויטר רק כמה תמונות המציגות חשבונות שנפרצו. החשבונות האלה משויכים לקיצוני דאעש, שכבר קידמו בעבר ברשת החברתית אידיאולוגיה ג'יהאדיסטית ושיתפו תמונות של גופות מרוטשות.

הומוסקסואליות סותרת מכל וכל את האמונה של תומכי דאעש, שרובם מוסלמים אדוקים ותומכים בארגון שמתבסס על הפרשנות שלו להלכה האסלאמית – השריעה. WauchulaGhost אמר לניוזוויק (Newsweek) ש-"עשיתי את זה בשביל החיים שאבדו באורלנדו", בהתייחסו לטבח שבו נהרגו 49 אנשים.

"דאעש כבר מפיץ את שבחי ההתקפה שלו ולכן, חשבתי להגן על אלה שאבדו", ציין. "לקיחת חיי אדם חפים מפשע לא תהיה נסבלת".

אחד החשבונות שנפרצו במסגרת המתקפה. צילום מסך מטוויטר

אחד החשבונות שנפרצו במסגרת המתקפה. צילום מסך מטוויטר

הוא פרסם בחלק מהחשבונות שפרץ אליהם קישור לאתר פורנו הומוסקסואלי, אבל החליט – לטענתו מתוך כבוד – שלא לפרסם תמונות "מפורשות מדי".

"דבר אחד אני רוצה לומר והוא שאנחנו לא משתמשים בפורנו גרפי, כי מטרתנו היא לא להעליב מוסלמים", הבהיר ההאקר והוסיף: "פעולותינו מכוונות נגד קיצונים ג'יהאדיסטיים".

הטבח באורלנדו עורר זעזוע רב, כולל בקרב הגולשים, שהביעו ברשת את הכעס והתנחומים שלהם. בעקבות הטבח ואמירתו של אביו של הרוצח שלפיה בנו, אשתו של בנו וילדיו ראו זוג הומואים מתנשק,  החל קמפיין ברשתות החברתיות שהציג נשיקות גאות. אלא שלצד זאת, רבים פרסמו הודעות תמיכה ברוצח ובמעשה שביצע.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים