Siri הזמינה אמבולנס לתינוקת במצוקה

בעלי מכשירי אפל, אולי כדאי שתפעילו את העוזרת הקולית של החברה כל הזמן ● אישה מאוסטרליה השתמשה בשירות בכדי להזמין אמבולנס כשהתינוקת שלה הפסיקה לנשום, והיי - זה הציל את חיי בתה

שירותי חירום מהדור ה-4. אילוסטרציה: BigStock

כשסטייסי גליסון גילתה שבתה התינוקת, ג'יאנה, הפסיקה לנשום לפתע היא תפסה את ה-iPhone שלה ורצה לחדר של הילדה כדי לעזור לה. אבל האם המבוהלת שמטה את הסמארטפון בטעות כשהדליקה את האור. במקום לאבד עשתונות צעקה האם אל המכשיר של אפל (Apple) בכדי להפעיל את Siri והורתה לה לצלצל אל שירותי החירום באמצעות הרמקול, בזמן שהחלה לבצע החייאה בתינוקת מחוסרת ההכרה.

הפונקציה לא עובדת על כל דגמי iPhone, אבל למזלה של גליסון היא בעליו של ה-iPhone 6S שתומך בתכונה.

האם הורתה ל-Siri להזמין אמבולנס באמצעות הרמקול תוך כדי החייאתה של ג'יאנה, והתינוקת – שנלחמה בזיהום בחזה ובברונכיט, נשמה שוב עד שהאמבולנס הגיע. בינתיים הילדה החולה החלימה לגמרי והרופאים אמרו לאמה שלא נגרם לה כל נזק רציני, אבל הודו כי במקרה המסוים – כל שנייה הייתה חיונית.

בשיחה עם ה-BBC סיפרה גליקסון שהיא מרגישה שהשימוש ב-Siri הציל את חייה של בתה, כיוון שגם לו לא הייתה מפילה את הנייד סביר להניח שתחת הלחץ שהייתה נתונה בו לא הייתה מצליחה לחייג לשירותי החירום ולעשות החייאה בו זמנית.

האירוע התרחש בחודש מרץ, אך הסיפור הפך לוויראלי לאחר שגליסון התקשרה לענקית מקופרטינו, שעדכנה את אתר החדשות האוסטרלי 7 News. "נדוש ככל שזה נשמע רציתי להגיד להם תודה", אמרה האשה ל-BBC והוסיפה וסיפרה ש"יש לי את הטלפון רק מאז תחילת השנה. שיחקתי עם Siri וחשבתי שזו תכונה כיפית. עכשיו התכונה מופעלת אצלי כל הזמן ולא תהיה כבויה שוב לעולם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים