עובדי HOT mobile מחריפים את העיצומים – והפגינו במשרדי החברה

העובדים, בגיבוי ההסתדרות, משביתים מחלקות שונות בחברה וקוראים להנהלה לחזור למשא ומתן לחתימת הסכם קיבוצי, שנקלע למבוי סתום

הפגנה של עובדי HOT mobile במטה החברה ביקום. צילום ארכיון: באדיבות ההסתדרות

עובדי HOT mobile ממשיכים להחריף את העיצומים שבהם הם נוקטים וקיימו הבוקר (ד') הפגנה במטה החברה ביקום. במקביל, מהיום משביתים העובדים את אגף הכספים בחברה, הכולל את מחלקת הטיפול המשפטי, צוות בקרת גבייה ואשראי ומחלקת גבייה מלקוחות אסטרטגיים. כתוצאה מכך עלולים להיווצר עיכובים במשלוח החשבוניות החודשיות ללקוחות. לצד זה מושבתות מחלקת התפעול, מחלקת מערכות המידע בחברה ומחלקת הדטה.

ברקע לצעדי העובדים עומד המבוי הסתום אליו נקלע, על פי ההסתדרות, המשא ומתן על הסכם קיבוצי ראשון בינה, יחד עם ועד העובדים, לבין הנהלת החברה.

אופיר בר גיל, יו"ר ועד העובדים של HOT mobile, בהפגנה היום. צילום: באדיבות ההסתדרות

אופיר בר גיל, יו"ר ועד העובדים של HOT mobile, בהפגנה היום. צילום: באדיבות ההסתדרות

הצעדים הארגוניים ב-HOT mobile החלו בשבוע שעבר ובמסגרתם משביתים העובדים זה מכבר את חטיבת המכירות ועצרו את חיבורם של מנויים חדשים. אגף התפעול בחטיבת מערכות המידע מושבת אף הוא וכמותם גם מחלקת הנדסת הרשת, מחלקת תפעול הרשת ומטה השירות. לצד אלה לא מתבצעות עבודות לילה בחברה, לא מבוצעות משמרות כוננויות ולא ניתנת תמיכה ללקוחות מעבר לשעות הפעילות.

"אם לא תהיה היענות – נחריף עוד את הצעדים"

אופיר בר-גיל, יו"ר ועד העובדים של HOT mobile, אמר לאנשים ומחשבים כי "אנחנו כבר שנתיים במשא ומתן להסכם עבודה קיבוצי ראשון. החברה מסרבת לספק לעובדים ביטחון תעסוקתי ורווחה כלכלית וגוררת רגליים במשא ומתן. לכן התחלנו בעיצומים ובצעדים ארגוניים, בתקווה למצות את המשא ומתן ולחתום על הסכם קיבוצי ראוי ומקובל. אם לא תהיה היענות – נחריף עוד את הצעדים".

בר גיל ציין, כי העובדים "מקבלים מסרים מההנהלה שהחברה אינה מוכנה לפעול מול הוועד תחת עיצומים, וההנהלה מבקשת שנחזור קודם לעבודה ונמשיך מאותה הנקודה שבה הפסיק המשא ומתן. לדעתנו, אנחנו נמצאים באותה נקודה כבר שנתיים ואיננו מוכנים לחזור אחורה".

מ-HOT mobile לא נמסרה התייחסות, אולם בתגובה שפרסמה לאחר הודעה קודמת של ההסתדרות על החרפת צעדי העובדים, שפורסמה שלשום, היא מסרה כי "הנהלת החברה מנהלת משא ומתן עם ההסתדרות ו-ועד העובדים, בשאיפה להגיע להסכם עבודה יציב בחברה. אנחנו משוכנעים כי כמי שטובת החברה לנגד עיניו, ישוב הוועד לשולחן הדיונים בהקדם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים