אלפבית מוכרת את חטיבת הרובוטיקה שלה, בוסטון דיינמיקס

לפי הדיווחים, בהנהלת החברה הבינו שהחטיבה לא תצליח ליצור מוצר בר שיווק בשנים הקרובות, ומכיוון שכך, תזרים המזומנים שקשור אליה ימשיך להיות שלילי

לא מאמינים ביכולות. בוסטון דיינמיקס

אלפבית (Alphabet), שהיא כזכור החברה האם של גוגל (Google), החליטה ככל הנראה לצאת מעולם הרובוטיקה, לפחות לעת עתה.

כך אפשר להבין מהדיווחים על כך שהחברה החליטה להעמיד למכירה את בוסטון דיינמיקס (Boston Dynamics) אותה רכשה ב-2013. אז המטרה הייתה לבנות סביב בוסטון דינמיקס קבוצת עבודה עבור פרויקט בשם Replicant שמטרתו הייתה ליצור רובוטים לשוק הצרכני בעלות נמוכה.

כיום מתברר שהשאיפה כנראה הייתה קצת גבוהה מדי. ההערכה לפי הדיווחים היא שבהנהלת אלפבית הבינו שהחטיבה לא תצליח ליצור מוצר בר שיווק בשנים הקרובות, ומכיוון שכך, תזרים המזומנים שקשור אליה ימשיך להיות שלילי.

למרות שאין אישורים רשמיים, ולמרות שסכומים לא הוזכרו, הרוכשות הפוטנציאליות הן ככל הנראה שתיים: מכון המחקר של טויוטה (Toyota) או אמזון (Amazon), לה כבר יש חטיבה שמתעסקת ברובוטיקה מאז רכשה את קיווה (Kiva Systems) תמורת 775 מליון דולר ב-2012.

יש לציין כי הדיווחים הללו, שנולדו מתוך מיילים פנימיים שהודלפו החוצה על ידי עובדי גוגל שלא קשורים לפרויקט, מגיעים כחודש לאחר שבוסטון דינמיקס העלתה לרשת סרטון שמציג רובוט בשם אטלס שמראה יכולות מרשימות למדי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים