הגודל יקבע – בקרוב מיני iPhone 6s

היו שמועות רבות ושונות אודות iPhone קטן יותר ● בפרט שמועות שהפכו לתכופות יותר ויותר בחודשים האחרונים, שהצביעו על כך שמשהו אכן קורה בשטח ● אך כשהענקית רוצה שכל אחד ימצא את מבוקשו - צפו להתגשמות הדבר

בקרוב גרסאות המיני? iPhone 6S (משמאל) וה-6S פלוס

לאחר שמשתמשים רבים הפגינו סלידה מגודלו של ה-iPhone 6s הדלפות רבות מצביעות על כך שה-iPhone הבא יהיה קטן יותר ושאפל (Apple) שוקדת ממש עכשיו על מכשיר חדש בעל מסך 4 אינץ'. מועד השחרור של המכשירים החדשים עדיין אינו ידוע, אבל כן ברור מדוע בחברה מאמינים כי יש רבים שימצאו את המכשירים המוקטנים אטרקטיביים יותר.

כפי שניתן לראות בסרטון שדלף לרשת, מכשיר ה-iPhone החדש דומה מאוד במראהו ל-iPhone 6s, אלא שהגרסה מוקטנת במידותיה. שם המכשיר עדיין לא ידוע, אבל יש להניח כי הוא לא יהיה iPhone 6c בהתחשב בכך שה-iPhone 5c לא היה להיט ונדחק בהדרגה לשוליים כשנה לאחר השקתו. בנוסף לא נראה כאילו שה-iPhone מיני המתוכנן יהיה בעל אותו עיצוב פלסטיק-בלתי-נסלח כשל ה-5c. לדברי אתר MIC Gadget, המכשיר שניתן לראות בתיעוד שדלף הוא יחידת הדגמה של Foxconn. במילים אחרות, לא מדובר על משהו שיצא בקרוב מפס הייצור, ואין טעם לפתח ציפיות לשחרור בשבועות הקרובים.

אמנם קשה לדעת בוודאות אם התצוגה אכן תהיה בגודל 4 אינץ', אבל ניכר מהצילום כי המכשיר בהחלט נראה קטן יותר מה-iPhone 6s. כמו כן, אנו יכולים לראות כפתור מגע למסך הבית ואת כל כפתורי ה-iPhone הרגילים (כולל לחצן שינה/שירות בצד המכשיר ולא בחלקו העליון). עדיין לא ברור אם ה-iPhone מיני החדש הולך לפעול על מעבד A8 או A9, ורוב הדיווחים אומרים כי לא סביר שהמכשיר יכלול תמיכת מגע 3D.

היו שמועות רבות ושונות אודות iPhone קטן יותר. בפרט שמועות שהפכו לתכופות יותר ויותר בחודשים האחרונים, שהצביעו על כך שמשהו אכן קורה בשטח. אין כל ספק שמכשיר קטן יותר גם הגיוני יותר. כשאפל שחררה את ה-iPhone עם תצוגת ה-3.5 אינץ' שלה, הייתה זו חברה אחרת לגמרי. אפל של אותם ימים לא ניסתה לרצות את כולם, כי לא היו לה כל תשתיות השרשרת ועשרות הגרסאות של אותו מכשיר. יכולתם לקנות רק מכשיר של 4 ג'יגה בייט או 8 ג'יגה בייט. זה הכל. לפני מספר שנים אפל הייתה משחררת את המכשיר הטוב ביותר בעבור רוב האנשים, ואילו כיום יש לחברה אסטרטגיה שונה – אפל רוצה שכולם, כל אדם בכל גיל ובכל מצב, ימצאו iPhone שמתאים בדיוק בעבורם. לכן, כשבחברה חשו שאנשים מעוניינים במכשירים גדולים יותר, הם הגדילו את המכשיר. כעת עושה רושם שהגודל לא ממש עשה את זה למשתמשים אז אך הגיוני שנראה את ההקטנה הקרבה ובאה.

בנוגע למחיר – ה-iPhone מיני החדש צפוי, כך מספרות השמועות, להימכר בארצות הברית בכ-550 דולר בעבור 16 ג'יגה בייט.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים