אינטרגמל: חברת גמל אינטרנטית מלאה

הכירו סטארט-אפ חדש הלוקח את ניהול קופות הגמל וקרנות ההשתלמות אל רשת האינטרנט במטרה להציע שירות טוב וזמין ובעלויות קבועות ונמוכות

אינטרגמל

המחאה החברתית בשילוב עם הקדמה הטכנולוגית מציעה פתרונות חדשים ומגוונים אשר מציעים פעם אחר פעם דרך שונה, טובה, זולה ונוחה יותר מאשר היו עד כה.

הזרקור מופנה בכתבה זו אל עבר קופות הגמל. אם בעבר האפשרות היחידה הייתה דרך סוכן זה או אחר ורק ארגונים גדולים קיבלו תנאים טובים לעומת השוק וכל מידע עבר ברובו דרך הסוכן או מערכות מידע ממוחשב חלקיות, כיום יש אלטרנטיבה חדשה.

אינטרגמל נוסדה בשנת 2013 על ידי דב סיני ועופר סיני, אב ובנו; הצעיר יזם מנוסה, ואביו מנכ"ל ד.ס.ש. – חברה העוסקת במתן שירותי תפעול לקופות גמל וקרנות פנסיה.

מימין: דב סיני, מנכ"ל אינטרגמל ואיציק אסטרייכר, יו"ר אינטרגמל

מימין: דב סיני, מנכ"ל אינטרגמל ואיציק אסטרייכר, יו"ר אינטרגמל

הרעיון היה לקחת את ניהול קופות גמל וקרנות השתלמות אל רשת האינטרנט ולהציע שירות טוב וזמין ובעלויות קבועות ונמוכות.

בשיחה עם דב סיני הוא מרחיב ואומר כי "לפני ארבע שנים, עופר פנה אלי עם הרעיון לקחת את המערכות הקיימות ולאפשר ללקוחות להתחבר לכל השירותים דרך האתר, לקבל שירות בכל שעה מכל מקום, ממחשב ומנייד, ולעשות את זה במחיר זול יותר, כיוון שאין כח אדם רחב שמתפעל את המערכות וללא עמלת סוכן ועם אלמנט שוויוני דמי הניהול אחידים לכולם".



סיני מסביר כי "התהליך של הרישיון היה ארוך וכלל דיאלוג ארוך עם נציגי משרד האוצר. קיבלנו את האישור לאחר שעברנו פריט פריט וסוכם מה השירות יכלול ומה לא. זאת נעשה במקביל לצוות המחשוב שעבד על צד הלקוח שיאפשר לכל מי שנכנס לאתר לתפעל לבד בצורה קלה ונגישה את החסכונות שלו, ולהעביר אישורים רלוונטיים למעסיק שלו או לרואה החשבון".

עופר סיני, יזם ומייסד אינטרגמל

עופר סיני, יזם ומייסד אינטרגמל

בכל הנוגע לייחודה של הפעילות מסביר סיני כי "הפעילות שלנו באינטרגמל היא רק דיגיטלית. מסלולי השקעה הינם עוקב מדדי שמקבלים את תשואת השוק. אנחנו פועלים מול מדד תל אביב 25 – 25 החברות הגדולות בארץ ללא השקעה ספציפית – קונים את השוק – ולא מניה ספציפית, דבר המצמצם את הסיכון בהשקעה כיוון שלא מתמקדים במניות ספיציפיות".

לסיכום מציין סיני כי "דמי הניהול הם בשיעור 0.35% מן הצבירה ו- 0.00% מן ההפקדה. אנחנו פעילים מזה שלושה שבועות".

נקודת מבט

אינטרגמל מציעה פתרון קל ונגיש לתפעול פעילות גמל והשתלמות, ומהווה אלטרנטיבה בשוק, האתגר הגדול יהיה להביא לקוחות לעשות שימוש במערכת. השיוויונות שהמערכת מציגה יחד עם עמלות נמוכות מאפשר לחברה לתת שירות שימים יגידו אם מהווה שיפור משמעותי. ללא ספק כי פעילות מסוג זו תמשיך לעורר את התחרות בשוק ותהווה בשורה טובה ללקוחות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים