"להפוך בית קיים לחכם בשעתיים ובזול"

כך מסביר עמיחי זיו, מנכ"ל SwitchBee בביתן הישראלי בתערוכת CES ● לדבריו, "החדשנות היא בזה שלעומת המתחרים איננו נדרשים להוסיף קו אפס כדי להזין את המתג החכם וכך אנחנו יכולים להחליף ללא שום שינוי נוסף"

עמיחי זיו, מנכ"ל SwitchBee. צילום: אבי בליזובסקי

"הרעיון של SwitchBee הוא להפוך בית קיים לבית חכם במינימום זמן ובמינימום מאמצים. שעתיים שלוש במקום שבועות". כך מסביר עמיחי זיו, מנכ"ל החברה בביתן הישראלי בתערוכת CES.

"איך זה נעשה? פשוט מחליפים את המתגים והשקעים הקיימים במתגים חכמים אחד לאחד בלי שינוי בחציבה וללא השחלה של אף חוט", אומר זיו. "לאחר שהחלפנו את כל המתגים אנו עושים תהליך של צימוד עם מערכת מרכזית ואז ניתן לשלוט על הבית מכל מקום. כך נוכל להפעיל דרך האינטנרט כל דבר המחובר לחשמל. תריסים, תאורה, דוד מים חמים, מזגנים, מערכות השקיה ועוד".

"החדשנות היא בזה שלעומת המתחרים איננו נדרשים להוסיף קו אפס כדי להזין את המתג החכם וכך אנחנו יכולים להחליף ללא שום שינוי נוסף", הוא אומר.

זיו מסביר כי "המערכת היא מודולרית. אנחנו לוקחים מודול זעיר, ועוטפים אותו במסגרת מתאמת ומחברים לכל קופסת חיבורים חשמלית רגילה. החוכמה נמצאת בעובדה שניתן להחליט לשנות כל מתג ביישם בטלפון הסלולרי. ניתן להגדיר אם המתג יהיה הדלקה-כיבוי רגיל, דימר, מתג מחליף או תסריט הפעלה או כיבוי של מספר מתגים בו זמנית (תכונה המאפשרת למערכת לשמש בין היתר גם כשעון שבת)".

"החברה הוקמה בשנת 2013, ואנחנו מוכרים מזה כחצי שנה מכיוון שמדובר בעלות של כמה אלפי שקלים ובהתקנה קצרה, כך ש גם אנשים שאינם מהמעמד העליון יכולים להפוך את ביתם לחכם מבלי לאד את הפונקציונלית בבתים חכמים שעולים מאות אלפים דולרים", מסכם זיו את דבריו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים