ORG7 משנה את הגישה לעולם הבנקאות עם המוצר Fin-e

הכירו חברת סטראט-אפ שפיתחה מערכת מונחית לניהול אירועים בדרך של צ'אט ● מטרתה לייצר ארגון מהיר, נגיש ופרודוקטיבי יותר, ולפתור את הבעיה במהירות רבה ביותר

מימין: תום וקנין, מנהל מוצר ב-ORG7 ואסף אברהם, מנכ''ל ORG7

"נדרש לדבר עם מערכות הבנק בערוצים השונים, סביב השעון", אומר לאנשים ומחשבים אסף אברהם, מנכ"ל ORG7.

בעקבות ההצלחה של תחרות BankAPP שהתקיימה בראשונה בשנה שעברה, החליטו בבנק הפועלים להשיק את BankAPP2 – תחרות לפיתוח אפליקציות מובייל פיננסיות שמתבססות על API (ממשק לפיתוח אפליקציות מבוססות מידע בנקאי) ייחודי, שפיתח הבנק. בין הסטארט-אפים שניגשו לתחרות השנה – ORG7 עם המוצר Fin-e. חברת ההזנק עברה את שלב המיון הראשוני, שכלל מאות מתחרות, וכעת מתמודדת בשלב הסופי בתחרות מול עשרות. אירוע הגמר יתקיים במסגרת כנס משקיעים בינלאומי, ב-25 בינואר 2016, בבנייני האומה בירושלים, במהלכו יוכרזו הזוכים.

לדברי אברהם, "אנחנו רוצים לשנות את הגישה בעולם הבנקאות. לכן, המפתחים שלנו עמלו במשך שלושה חודשים על פיתוח יכולת לקיים צ'אט אינטואיטיבי – אל מול מערכות והשירותים הבנקאיים, ולתזמן את הנציגים רק במקרה קצה של נטישה, או צורך רגולטיבי הכרחי. כך ניתן לענות על הצורך של הלקוחות לדבר עם מערכות הבנק בערוצים השונים, סביב השעון, ולקיים יותר עסקאות".

איציק ג'יני, מנכ''ל BGini ושותף ב-ORG7

איציק ג'יני, מנכ"ל BGini ושותף ב-ORG7

תום וקנין, מנהל מוצר ב-ORG7, הסביר כי "רוב הארגונים מנהלים את התקשורת הפנים ארגונית שלהם שאיננה טלפונית בתוכנות כגון ווטסאפ (whatsapp) או Messenger. תוכנות מסרים אלה לא עונות על צרכי הארגון, כי הן לא מיועדות לו".

וקנין ציין כי "לאחר מחקר שוק מעמיק שביצענו בקרב עשרות רבות של ארגונים ממגזרים שונים בארץ ובעולם, הגענו למסקנה שקיים צורך מהותי ובסיסי ביישום שיענה על אתגרי ההתקשרות הפנים ארגונית, שלא באמצעות תוכנות מסרים פרטיות".

ארגון מהיר, נגיש ופרודוקטיבי יותר

ORG7, הסביר אברהם,  "היא חברת סטארט-אפ שפיתחה מערכת מונחית לניהול אירועים בדרך של צ'אט. מטרתה לייצר ארגון מהיר, נגיש ופרודוקטיבי יותר, ולפתור את הבעיה במהירות רבה ביותר".

לדבריו, "הפלטפורמה שפיתחנו היא אפליקציה שניתנת להתאמה לפי מדיניות ונהלי הארגון, תוך התייחסות להיבטי אבטחת מידע והלימה לרגולציות. ייחודיות המערכת היא בהיותה גמישה ובת התאמה לצרכי הארגון. המערכת מונחית בעזרת ממשק עבודה פשוט, שמאפשר להגדיר את ה-Business case הארגוני ולחבר אותו למערכת התראות ארגונית וזמינה ב-iPhone ובמכשירים מבוססי אנדרואיד".

הוא הוסיף כי "יש במערכת רכיבי אבטחת מידע, היא מבצעת טיפול כוללני בהפקת הלקחים ונותנת מענה כולל לארגון – בכל מקום ובזמן אמת. ניתן לחבר אותה לחיישנים ולמערכות שונות הנמצאות בארגון ובסופו של דבר, היא מהווה פלטפורמה אחודה לניהול שיתוף המידע וההתראות בארגון, עם יכולת שחרור צווארי בקבוק".

לדבריו, "האפליקציה ידידותית למשתמש, ובמהלך הפיתוח שמנו דגש על חוויית הלקוח, UX. היא מתאימה לכל מערכות ההפעלה הקיימות בשוק – iOS, אנדרואיד ו-Windows, כמו גם לעבודה על מחשבים נייחים וניידים".

"האפליקציה נמצאת בשלב היתכנות בכמה ארגונים בארץ, במגזרים הציבורי והפיננסי, וכן בכמה ארגונים בעולם", אמר אברהם. "בימים אלה אנחנו עוברים משלב ההיתכנות לשלב ההטמעה בארגונים, ומעלים גרסה חדשה של המערכת, שמבוססת על לקחים מההטמעות שנבחנו".

הוא סיכם באומרו לגבי התחרות בבנק הפועלים כי "אנו נותנים מענה לדרישות התקשורת וההתקשרות של הדור הבא של לקוחות הבנק. הלקוחות של הבנק יכולים ליצור קשר של שיחת צ'ט מאובטחת, לבצע פעולות ולקבל מידע חשבונאי במהירות ובפשטות. בכך אנו שותפים למהלך של הבנק לכניסה לעולם הדיגיטלי החדש, עם יצירת שפה רב-ערוצית ודיגיטלית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים