דיווחים: אפל מפתחת כלי להקלת המעבר מ-iOS לאנדרואיד

על פי הטלגרף, ספקיות "מודאגות מכך שרק חלק זעיר של לקוחות עבר אי-פעם מ-iPhone למכשיר שפועל על מערכת ההפעלה המתחרה, בין השאר בשל הטרחה הטכנית הכרוכה בהעברת הנתונים" ● אם יתברר הדבר כנכון, מדובר במידה מסוימת בכניעה של הענקית

לשמור על מרחק בין קוצבי לב למוצרי אפל

לאפל (Apple) כבר יש כלי שמקל על המעבר אל iOS, אבל יכול להיות שבעתיד יהיה לה גם כלי שיעזור לכם לעזוב את מערכת ההפעלה שלה לטובת אחרת. כך לפחות לפי דיווח שפורסם בטלגרף (Telegraph) אשר טוען כי ייתכן שלחץ מטעם ספקיות מובילות באירופה יאלץ את ענקית הטכנולוגיה לפתח "כלי פשוט" שמטרתו להקל על המעבר המדובר.

העיתון מדווח כי הספקיות "מודאגות מכך שרק חלק זעיר של לקוחות עבר אי-פעם מ-iPhone למכשיר שפועל על מערכת ההפעלה המתחרה, בין השאר בשל הטרחה הטכנית הכרוכה בהעברת הנתונים", כך מפי מקור בכיר בענף. המקור הוסיף וטען כי אפל "הסכימה באופן פרטי" לפתח מה שהיא מכנה "כלי פשוט" שנועד לעזור למשתמשים להעביר את הנתונים שלהם – אנשי הקשר, ההודעות, התמונות ועוד – מה-iPhone שלהם למכשיר אנדרואיד.

אם השמועות נכונות, מדובר במידה מסוימת בכניעה של אפל. הגן מוקף החומה של החברה מקופרטינו מתוכנן בקפידה, במיוחד כדי להפוך את האפשרות להימלט מאחיזת ה-iOS למסובכת לביצוע, ובזמן שהחברה שמחה להקל על הליך ההצטרפות לחוג לקוחותיה המחזיקים במוצריה, היא מעולם לא סייעה באופן פעיל לאף אחד לעזוב אותה. כובד משקלן של ספקיות היבשת כולה יכול אמנם להספיק בכדי לסובב את זרועה של אפל, אבל כרגע נדמה שמדובר על ספקולציות בלבד.

אפל, בכל אופן, הכחישה לחלוטין את השמועות, כך דווח ב-Recode, וטענה שהפיתוח "מתמקד אך ורק בהחלפת מכשירי אנדרואיד למכשירי iPhone" ושמדובר על יישום לאנדרואיד שיאפשר את המעבר אל ה-iOS. ענקית ה-iPhone , מן הסתם, לא הייתה מאשרת את השמועות גם אם היו נכונות, אבל חשוב לזכור כי עד כה נזקקה אפל לקצת יותר לחץ – לרוב בדמות תביעה משפטית – בכדי לבצע מהלכים בסגנון של ייעול המעבר לאנדרואיד בעבור לקוחותיה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים