Ethoos פיצחה את הצופן הגנטי של אישיות האדם

החברה פיתחה פלטפורמה דיגיטלית שיודעת לנתח את אופי המשתמש בפחות משתי דקות, ולבצע עבורו התאמה פרסונאלית במגוון רחב של תחומים

יש מי שיגיד לכם מי אתם בדיוק. Ethoos

מה אם היה אפשר לתת לנתרמת זרע פוטנציאלית לבחור את התורם האידאלי עבורה גם על-בסיס תכונות האופי שלו, ולא רק בגלל צבע השיער והגובה? מה אם חברות אשראי היו יכולות לתת הלוואות לאנשים שאין סיכוי בעולם שיחליטו לשמוט את החוב שלהם? מה עם חברות השמה וכוח אדם היו יכולות לחזות את ההתאמה של המועמדים לתפקיד לפי האישיות שלהם, ולא רק על בסיס הרזומה? מעתה, כל זה אפשרי!

Ethoos הישראלית פיתחה אלגוריתם שנותן את המידע המעמיק והמהימן ביותר על אישיות האדם עליו היא מקבלת מידע. אחרי שלב ניתוח תכונות האופי, המערכת יכולה לבצע התאמה אופטימלית מתוך יתר האנשים שבמאגר.

יגאל ורדי, פסיכולוג וגרפולוג ומייסד שותף של Ethoos

יגאל ורדי, פסיכולוג וגרפולוג ומייסד שותף של Ethoos

החברה פיתחה API מבוסס REST אשר מוגן על ידי מספר שכבות של מנגנוני אבטחה הכוללים הצפנת תקשורת, שמירת מידע בשרתים נפרדים, חסימת גישה למידע רגיש, זיהוי הגורם המתחבר ופתיחת הרשאות ספציפיות לפי לקוח. השרתים מאוכסנים ב-AWS בתצורת שרידות עבור מקרים של תקלות בשרתים, ונגישות אופטימלית מכל מקום בעולם. כך יכולות לקוחות החברה להתממשק לשירות דרך הענן ולבצע את ניתוח הפרופיל כחלק אינטגרטיבי במערכות שלהן.

את החברה הקימו יגאל ושגיא ורדי. יגאל הוא פסיכולוג וגרפולוג ידוע בארץ ובעולם שהקדיש את 40 השנים האחרונות לחקר מדעי ויישומי של אישיות האדם, ושגיא, מנכ"ל החברה, היה בנקאי השקעות בעברו ושם צבר ניסיון רב בעבודה עם סטארט-אפים בארץ ובחו"ל. תחת ניהולו של שגיא החברה ביצעה את הטרנספורמציה הנדרשת של גוף הידע המדעי שהצטבר והנגישה אותו לעולם הדיגיטלי.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מודי

    אוי ואווי לנו אם תוכנת מחשב תנתח את אישיותנו נראה לי שזה תחילתו של החזון שנראה בסרט אודיסאה בחלל ולגבי ציון שכבות אבטחה, אין מאגר בעולם שלא ניתן לפרוץ, הכל שאלה של זמן וכסף כן ישנו סוג של מאגר מידע אחד שלא ניתן לפרוץ וזהו מאגר שאינו מחובר לרשת תקשורת

אירועים קרובים