ה-Apple Watch 2 וה-iPhone 6c צפויים להיחשף בהשקה חגיגית ואביבית

על פי דיווחים, החברה מתכננת לשחרר בשנה הקרובה מכשיר חדש עם צג מוקטן בן 4 אינץ' ויותר אפשרויות צבע ● לגבי השעון, נטען כי יכלול מצלמה כמו גם טכנולוגיות מעקב שינה חדשות וחיישן ● לא ידוע אם הצג יהיה עגול או מרובע, והדבר יתגלה כנראה רק בהשקה

ספורטיבי מתמיד. Apple Watch. צילום: BigStock

על פי דיווחים שונים מתכננת אפל (Apple) אירוע השקה גדול שיתקיים בחודש מרץ. זמן רב ושכלולים טכנולוגיים מרשימים חלפו מאז אירוע מרץ האחרון שקיימה החברה בשנת 2012, אז שחררה ענקית הטכנולוגיה האמריקנית באירוע המסחרי המרעיש את טלוויזיית הדור השלישי שלה יחד עם ה-iPad הראשון מתוצרתה, שכלל מסך Retina.

דיווח של MacRumors טוען שאפל מתכננת לשחרר מכשיר iPhone חדש עם צג מוקטן בן 4 אינץ' בשנה הקרובה. הדור החדש של ה-iPhone, ה-6c עם תצוגת 4 האינץ', אמור להיות מוצג באירוע, כך על-פי מקור לא ידוע שטוען כי גם דגם חדש של השעון של אפל אמור להיחשף באירוע במרץ.

סיוע במקרה של אובדן או גנבה

את ה-Apple Watch הראשון הציגה החברה מקופרטינו באפריל האחרון, ואילו הדגם החדש של השעון החכם, ה-Apple Watch 2, כך נטען, יכלול מצלמה כמו גם טכנולוגיות מעקב שינה חדשות וחיישן. תכונת Find חדשה שתשולב בשעון אמורה לסייע במקרה של אובדן או גנבת המכשיר, על ידי אפשרות למעקב באמצעות טכנולוגיית טריאנגולציה המבוססת על נתב Wi-Fi, שתתפוס את מקום מערכת המיקום הגלובלית המסורתית. עוד לא ידוע האם השעון יכלול צג עגול או מרובע, והדבר יתגלה כנראה רק בהשקה החגיגית. מכירות ה-Apple Watch 2 יחלו בחודש אפריל, כך טוענים יודעי דבר, זאת אומרת בדיוק שנה לאחר שהחלה אפל למכור את ראשוני השעונים החכמים שלה לעולם.

B&H, שותפתה של AppleInsider, מציעה כרגע במסגרת מבצעי החג את שעוני אפל בהנחה של 50 דולר – מחיר חד-פעמי המשולב יחד עם צ'ופר בדמות כרטיס מתנה של B&H בשווי 50 דולר שמתווסף בחינם לכל רכישה.

נראה שה-iPhone 6c יציע יותר אפשרויות צבע מאלו שמקובלות בקו הרגיל של מכשירי הדגל של החברה. בכל מקרה, מסתמן כי בעיצוב המכשיר החדש נענית החברה לדרישת המשתמשים הרבים שחושקים במסך קטן יותר, ולא חשים כל כך בנוח עם טלפונים בעלי מסכי 5 אינץ', שנחשב כיום לגודל הנורמלי למסכי ניידים. מלבד גודל המסך צפוי האייפון 6c אמור כנראה להיות דומה בעיצוב ובמבנהו לאייפון 5s. עם זאת, שמועות על מעבד A9 יכולות להתברר כמופרכות, כי קיימות גם שמועות אחרות שטוענות כי שבב A8 ישמש במקומו את המכשיר. המכשיר יגיע ככל הנראה ללא טכנולוגיית ה-3D Touch אבל עם חיישן Touch ID וטכנולוגיית NFC, שמטרתה לאפשר שימוש במכשיר לצורך שירות התשלומים הדיגיטלי לאפל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים