שנה חדשה ונקייה מפרסומות עם אסוס

הנייד החדש של החברה ישווק עם AdBlock מובנה ● הדפדפן של היצרנית, שהוא חלק בלתי נפרד מהמכשיר, יחסום את כל המודעות כברירת מחדל

החליטה לנסות להרים את שאריות שוק הניידים מהרצפה. אסוס

אין כמעט מכשירים ניידים שלא מותקנים עליהם כיום חוסמי-מודעות. אבל נדיר שהאפשרות לעצור את כל הגבב הפרסומי מלהגיע ישירות אלינו מותקנת כחלק בלתי נפרד מהמכשיר שאנו רוכשים. בכל מקרה, אסוס (ASUS) מתכוונת להעז ולשנות את המצב.

החל מתחילתה של שנת 2016, כל המכשירים הניידים של אסוס שמאפשרים גישה לרשת ישווקו כש-AdBlock Plus כבר מותקן עליהם, ולא רק שהיישום יותקן על הדפדפן אלא שהוא גם יוגדר כפעיל בברירת המחדל של המכשיר. למי שמורגלים בביקור באתרים שמכילים הרבה מודעות קופצות או שטחי פרסום רבים צפויה הקלה – שוב לא יהיה כל צורך לנקוף אצבע לשם העלמת המטרד.

ההשלכות מהמהלך של החברה על כך שהאינטרנט כיום היא זירה התלויה כמעט לחלוטין במימון הפרסום יהיו כנראה מוגבלות. לדפדפן של אסוס יש כיום 15 מיליון משתמשים, שזה אמנם מספר מכובד בפני עצמו, אבל בפועל מהווים רק קומץ ממאות מיליוני המשתמשים בדפדפנים האחרים, שלא מראים כל כוונה לשנות את הנוהג הקיים. המדיניות החדשה של אסוס לא תשפיע במיוחד, ככל הנראה, על זירת האירועים הקיימת, אם המשתמשים ימשיכו למהר ולהוסיף למכשיריהם גם דפדפני Chrome או Firefox מיד כשיקבלו גאדג'ט חדש שבו אלו לא מותקנים.

עדיין, זהו רגע מכונן – בקרוב יהיו גולשים שיגלשו ברשת שאפילו לא ישימו לב לכך ששום מודעה לא הפריעה להם במהלך הגלישה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים