אקזיט בעולם הקמעונות: Revionics רכשה את מרקטייז הישראלית בכ-40 מיליון דולר

החברה הנרכשת פיתחה פלטפורמת איסוף וניתוח מידע תחרותי לקמעונאים ● המטה שלה ברעננה יהווה מרכז הפיתוח של Revionics בישראל

און מנלזון, מייסד משותף ומנכ"ל מרקטייז

עוד אקזיט ישראלי: הסטארט-אפ מרקטייז (Marketyze) נרכש על ידי Revionics האמריקנית בסכום שלא נמסר על ידי מי משתי החברות, אולם גורמים בשוק מעריכים אותו ב-40 מיליון דולר. החברה הנרכשת פיתחה פלטפורמת איסוף וניתוח מידע תחרותי לקמעונאים.

מרקטייז הוקמה ב-2011 וצמחה בחממה הטכנולוגית אינסנטיב, שבבעלות קרן ההון-סיכון פרגרין (Peregrine Ventures). השקיעו בה קבוצת טראמפ (Trump Group) – שיצוין שאינה קשורה לדונלד טראמפ – ומשקיעים פרטיים נוספים מקנדה. בכוונת Revionics להפוך את מרקטייז, שמרכזה ברעננה ומעסיקה שמונה עובדים, למרכז הפיתוח שלה בישראל.

Revionics היא חברה גלובלית שמפתחת פתרונות תמחור לקמעונאים גדולים. המטה שלה נמצא באוסטין, טקסס.

הרכישה משלבת את יכולות שתי החברות בתחום התמחור בזמן אמת, כאשר מרקטייז תספק למערכות של Revionics את המידע בנוגע לשוק, לתחרות ולמחירים, וכך המערכות הללו יוכלו לקבוע את המחיר האופטימלי ליחידת מוצר בכל זמן. כתוצאה מהמיזוג בין החברות, קמעונאים יוכלו לגבש וליישם תמחור תחרותי, לקדם את המוצרים שלהם ולקבל החלטות מושכלות בנוגע לבחירת המוצרים שיוצעו ללקוחות בכל ערוצי המכירה.

לדברי און מנלזון, מייסד משותף ומנכ"ל מרקטייז, "העובדה ש-Revionics בחרה להשאיר את מרקטייז בישראל מהווה גאווה והבעת אמון גדולה בנו".

הוא הוסיף כי "השילוב שיצרנו עם Revionics מעצים את היכולת של קמעונאים לנקוט באסטרטגיה הוליסטית בכל ערוצי המכירה שלהם וליישם בצורה עקבית יותר אסטרטגיות תמחור, קידום ובחירת מוצרים. כל אלה יביאו לרמה גבוהה יותר של רווחים, נאמנות של הלקוחות ויתרון תחרותי".

ליאור שחורי, מנכ"ל חממת אינסנטיב, ציין כי "מרקטייז היא דוגמה טובה לחברות בהן אנחנו מחפשים להשקיע במסגרת אינסנטיב. אנחנו רואים את הפוטנציאל הרב להמשך התפתחות הפעילות של Revionics בישראל, כולל גיוס של עשרות עובדים נוספים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים